سامسونگ اخیراً طرح اشتراک هوش مصنوعی را در کره جنوبی راه اندازی کرده است او آزاد می کند او این کار را انجام داد و برخلاف روند برند، طرح اشتراک به ویژگیهای Galaxy AI موجود در گوشیهای هوشمند و تبلتهای گلکسی مربوط نمیشود، و در عوض برنامهای برای مشتریان این شرکت است که از طریق آن میتوانند لوازم خانگی مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ و همچنین خریداری کنند. خدمات تعمیر و نگهداری با هزینه ماهانه.
طرح مشارکتی برای هوش مصنوعی سامسونگ
سامسونگ دیروز برنامه باشگاه اشتراک هوش مصنوعی در کره جنوبی راه اندازی شد. این برنامه به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا با پرداخت حق اشتراک ماهانه از محصولات هوش مصنوعی سامسونگ برای مدت زمان مشخصی استفاده کنند. این برنامه همچنین به مشتریان بیشتری اجازه می دهد تا دستگاه های پیشرفته سامسونگ و ویژگی های هوش مصنوعی را قبل از خرید آن دستگاه ها تجربه کنند.
از این اشتراک می توان استفاده کرد اجاره یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی از این برند استفاده کنید طبق برخی از برنامه ها، اگر دستگاه با وجود کار در شرایط ایده آل خراب شود، به صورت رایگان تعمیر می شود. هنگامی که آنها در این طرح مشترک شدند، یک کارت باشگاه اشتراک هوش مصنوعی سامسونگ دریافت خواهند کرد.
طراحی همه در یک این به کاربران امکان می دهد محصولات، خدمات تعمیر، مراقبت از خود و بازدید از خدمات خانه را ترکیب کنند. این طرح تا 60 ماه قابل اشتراک است و در اواسط آن دوره قابل لغو است. به عنوان مثال، یک یخچال کیمچی سامسونگ به قیمت 3 میلیون وون (2176 دلار) را می توان با اجاره ماهانه 10000 وون (7 دلار) خریداری کرد.
طراحی هوشمند این به کاربران امکان می دهد در محصول یا خدماتی که دوست دارند مشترک شوند. آنها می توانند خدمات تعمیر یا نگهداری رایگان را انتخاب کنند و برای مدت زمانی از 36 ماه تا 60 ماه مشترک این سرویس شوند.
این برنامه های مراقبتی این شامل بازرسی دقیق محصول، تعویض قطعات مصرفی و نظافت خارجی و داخلی لوازم خانگی می باشد. سامسونگ همچنین قصد دارد باشگاه اشتراک هوش مصنوعی خود را گسترش دهد تا در آینده خدمات عیب یابی و تعمیر از راه دور را نیز شامل شود.
سامسونگ با برندهای زیادی همکاری کرده است تا خدمات خود را با قیمتی ارزان ارائه دهد. این برندها عبارتند از CJ CheilJedang، Daemyung I'm Ready Mutual Aid، Everland، Millie's Library، Silla Duty Free، SK Broadband، Yellow Balloon و هفت شرکت مواد غذایی.
Younghoon Kim، مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس در کره جنوبی گفت: “ما قصد داریم محصولات اشتراکی را گسترش دهیم تا مشتریان بیشتری بتوانند “زندگی هوش مصنوعی” را در آینده تجربه کنند. با راهاندازی باشگاه اشتراکگذاری هوش مصنوعی، فرمول «AI=Samsung» را تکمیل میکنیم و چشمانداز «AI برای همه» را در سراسر جهان محقق میکنیم.»
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2024/12/02/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88/
تحریریه ICTNN شبکه خبری