پس از انتشار Diablo 4، حدس و گمان هایی پیرامون طول عمر نسخه موبایلی این فرنچایز، Diablo Immortal وجود داشت. طراح صحنه اسکات برگس و طراح اصلی بازی نان جیانگ اخیراً در مصاحبه ای با PCGamesN در مورد برنامه های Diablo Immortal صحبت کردند.
اولین چیزی که باید به آن توجه کرد، پلتفرم اصلی نسخه های مختلف سری دیابلو است. در حالی که Diablo 4 بر روی کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر شد، Diablo Immortal بر روی موبایل در دسترس قرار گرفت.
اسکات برگس گفت:
ممکن است روی مبل نشسته باشید و به بازی Immortal فکر کنید و هیچ بهانه ای وجود ندارد. حتی می توانید آن را در ماشین خود امتحان کنید، فقط مطمئن شوید که حداقل از کروز کنترل استفاده می کنید. این عنصر اصلی بازی است. یعنی ما مخاطبان مختلفی داریم. ما قطعا به دنبال کراس اوور و همکاری بین بازی ها و بازیکنان هستیم. در نهایت، ما در حال انجام کاری هستیم که برای مخاطبان فرنچایز Diablo مناسب باشد. هدف ما از بین بردن بازی دیگری در این مجموعه نیست، بلکه قصد داریم مخاطبان زیادی را سرگرم کنیم و راضی کنیم.
نان جیانگ نیز سخنان اسکات برگس را تایید کرد و ادامه داد:
به نظر من دیابلو 4 و ایمورتال بازی های متفاوتی هستند. تیم ما با Diablo 4 نتایج عالی داشته است. Diablo 4 تجربه سنتی این سری را ارائه می دهد، در حالی که Immortal به موبایل آمده است. تفاوت اصلی این دو بازی در نوع ارتباط آنهاست. ما در موقعیت خوبی هستیم زیرا بسیاری از بازیکنان Immortal اصلاً با سری Diablo آشنا نبودند و این عالی است. مخاطبان ما زیاد شده اند و دیگر حد و مرزی وجود ندارد. همه ما برای بازی آزاد هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد که شما را از ورود به بازی باز دارد، چه برای اولین بار است که Diablo را کشف می کنید یا فقط به این دلیل که از 4 بازی دیگر خسته شده اید، همیشه یک محتوای جدید وجود دارد. موجود است. ما فقط از هم حمایت می کنیم.
از نظر داستانی، Diablo Immortal بین شماره های دوم و سوم این مجموعه اتفاق می افتد و پنج سال پس از ماجراهای Dark Wanderer اتفاق می افتد. بنابراین، اگرچه پوستههای Diablo 4 راه خود را به Immortal باز میکنند، عناوین مختلف به گونهای بیان میشوند که ادغام داستانها آنچنان ضروری نیست.
فرصتی برای ادغام عناوین از منظر روایی وجود دارد، اما داستان های متفاوتی روایت می شود. Diablo 4 می گوید که داستان به کجا می رود و ما در این بین داستان سرگرم کننده دیگری را تعریف می کنیم. گاهی اوقات شما سعی می کنید رشته های روایت را به هم وصل کنید که هم چالش برانگیز و هم سرگرم کننده است. همیشه پتانسیل زیادی برای خلق یک روایت هیجان انگیز وجود دارد.
به مناسبت سالگرد World of Warcraft، Diablo Immortal میزبان یک رویداد ویژه است که Lich King را به Sanctuary میآورد و لوازم جانبی با تم WoW را ارائه میکند.