گفته می شود استودیوی Rare بالاخره توانسته است حلقه مشکل اصلی در گیم پلی بازی Everwild را حل کند.
هیچ عنوان شخص اول ایکس باکس به طور رسمی اعلام نشده است و برای سال ها در حال توسعه است به اندازه Everwild کنجکاوی و شک ایجاد نکرده است. این بازی که در سال 2019 معرفی شد، ظاهراً چرخه توسعه سختی را پشت سر گذاشت. حتی خود توسعه دهنده مدت هاست در تلاش بوده تا ماهیت چیزی را که می خواهد بسازد کشف کند. با این حال، به نظر می رسد که پروژه در نهایت بر این مشکل غلبه کرده است.
همانطور که Jez Corden روزنامهنگار مشهور اخیراً در پادکست Xbox Two گفت، توسعه Everwild اکنون به خوبی در حال انجام است. طبق گفته Corden، Rare اکنون حلقه گیم پلی معیوب را برطرف کرده است و به زودی جزئیات بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.
باید دید که این اخبار دقیقاً چه تأثیری بر اعلانها یا دموهای بازی آینده خواهد داشت، اما طرفداران ایکسباکس حداقل میتوانند به این واقعیت توجه داشته باشند که این پروژه نسبت به سالهای گذشته در وضعیت بسیار بهتری قرار دارد. خیلی غیر محتمل به نظر می رسید . بعید است
گزارشی در سال گذشته ادعا کرد که اگرچه Everwild در ابتدا به عنوان یک بازی بقا طراحی شده بود، اما مسیر و ساختار جدیدی را در پیش گرفت.