هرمان هالست، رئیس استودیو پلیاستیشن، در مصاحبهای مشترک با نیکلاس داوست، مدیر Astro Bot، درباره اهمیت برند Astro برای آینده این شرکت صحبت کرد.
هولست خاطرنشان کرد:
Astro برای پلی استیشن بسیار بسیار مهم است. مطمئناً بازی پیش فرضی که روی پلی استیشن 5 نصب شده و میلیون ها نفر از آن لذت می برند، مبنایی برای انتشار این بازی شده است. بازی قابل توجهی در نوع خود
هولست همچنین در مورد برنامه های پلی استیشن برای توسعه بازی در سبک های مختلف صحبت کرد. اگرچه Astro Bot یک پلتفرمر سرگرم کننده است، اما عرضه اخیر سونی بیشتر به عنوان بازی های اکشن سوم شخص با بودجه های بالا و گرافیک واقعی شناخته می شود. وی افزود:
این بسیار مهم است که استودیو پلی استیشن بازیهایی را در ژانرهای مختلف تولید میکند و بازار خانوادگی برای ما بسیار مهم است که باید روی آن تمرکز کنیم. جالب است که من و نیکلاس در ابتدای پروژه Astro Bot در مورد بازی های پلتفرم صحبت کردیم و اینکه بسیاری از بازی های پلتفرم عالی از ژاپن می آیند. به شوخی به او گفتم ما این بازی ها را استاندارد می دانیم و خیلی خوشحالم که الان دارند چنین کاری می کنند.