موحد گفت: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که اگر کاربری برای دریافت سرویس به سامانه ای (در سطح دستگاه) مراجعه کند، در پایان کار چنین سرویسی وجود ندارد که بتواند بازخورد خود را از نحوه کار کارکنان اعلام کند. ” به عنوان مثال، آیا او این خدمات را در زمان مناسب دریافت کرد یا کارکنانی که مسئولیت این فرآیند را بر عهده داشتند، رفتار خوبی با او داشتند؟
به گزارش روز پنجشنبه ICTNN، «جواد موحد» معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در گفت و گوی تلویزیونی درباره طراحی سامانه بیان افکار عمومی کارکنان و دستگاه های اجرایی گفت: اطلاع رسانی راه اندازی این سامانه است. یک دوره سه ماهه بود، ما به سرعت جلساتی را برای پیشبرد پروژه برگزار کردیم.
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات افزود: برای این منظور از دو گروه دانش بنیان که تجربه راه اندازی چنین سامانه ای را برای دستگاه های خاص داشتند دعوت کردیم. زیرا این سامانه باید با نگاه ملی طراحی و اجرا شود و تمامی نیازهایی که در این زمینه وجود دارد را پوشش دهد.
وی افزود: از روزی که توسعه این سامانه به ما ابلاغ شد به صورت فشرده شروع به کار کردیم. شناسایی نیازها را تا هفته های آینده تکمیل خواهیم کرد و پس از آن راه اندازی سیستم را تکمیل خواهیم کرد. این سامانه از طریق پنجره واحد ملی خدمات هوشمند دولت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
به گزارش ICTNN، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این خصوص گفت: رئیس جمهور در آخرین جلسه شورای عالی اداری، وزارت ارتباطات و سازمان امور اداری و استخدامی کشور را موظف به راه اندازی «سامانه پایش آنلاین رضایت مردم از کارکنان اجرایی” به یکی دیگر از وعده های دولت مردمی عمل کنید.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
وی تاکید کرد: متولی بخشی از فرآیندها در حوزه دریافت خدمات مردمی از دستگاه ها، سازمان امور اداری استخدامی است که در گذشته در زمینه نحوه ارائه خدمات به مخاطبان کارهایی انجام داده است، اما این خدمات یا سرویس نظارتی به طور کامل توسط دستگاه ها پیاده سازی نشده است.
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: برای اینکه این سرویس به صورت یکپارچه در اختیار همگان قرار گیرد و همه دستگاه ها را تحت پوشش قرار دهد، باید مرحله نیازسنجی را تکمیل کنیم.
تحریریه ICTNN شبکه خبری