بازی ابرقهرمانی اکشن ماجراجویی Arkane و مایکروسافت Marvel's Blade احتمالا با استفاده از Void Engine ساخته خواهد شد.

با توجه به پروفایل لینکدین Nyasha Karata، برنامه نویس اصلی بازی در Arkane Studios، به نظر می رسد که این استودیو در حال توسعه Marvel's Blade با موتور Void است و از C++ به عنوان زبان برنامه نویسی اصلی خود استفاده می کند. کاراتا مسئولیت طراحی و پیاده سازی مکانیک ها، سیستم ها و ویژگی های بازی Marvel's Blade را بر عهده دارد. او با طراحان کار می کند تا ایده های خلاقانه را به سیستم های بازی تبدیل کند.
این اولین بار نیست که یک CV توسعه دهنده در Arkane Lyon از Void Engine نام می برد. این استودیو دو پروژه اخیر خود یعنی Dishonored 2 و Deathloop را با Void Engine توسعه داد. هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه تیم توسعه این موتور را رها کرده و به سراغ جایگزینی مانند Unreal Engine 5 رفته است وجود ندارد. با این حال، هر گونه شایعه یا حدس و گمان باید تا زمانی که از طریق کانال های رسمی تایید شود، با کمی نمک تلقی شود.
پیش از این، پروفایل لینکدین دانا نایتینگل، مدیر کمپین Marvel's Blade در استودیو Arkane، فاش کرده بود که توسعه بازی در اوایل ژانویه 2022 (D 1400) آغاز شده است. Nightingale رهبر تیم طراحی بازی و کمپین است. اطلاعات زیادی در مورد Marvel's Blade وجود ندارد، جز اینکه این یک بازی اکشن سوم شخص خواهد بود. این اولین تجربه سوم شخص استودیو Arkane است. چون در گذشته فقط روی عناوین اکشن اول شخص کار می کرد.
برای کسانی که با این شخصیت آشنا نیستند، بلید که با نام اریک کراس بروکس نیز شناخته می شود، یک شخصیت خیالی در دنیای مارول است. بلید که توسط Marv Wolfman و Gene Colan خلق شد، برای اولین بار به عنوان یک شخصیت فرعی در Tomb of Dracula شماره 10 (ژوئیه 1973) ظاهر شد و سپس تبدیل به یک شخصیت اصلی در خط داستانی خود شد. بلید با استفاده از فیزیولوژی منحصر به فرد شکارچی خون آشام خود تلاش می کند تا جهان را از شر خون آشام ها خلاص کند.
منبع: TwistedVoxel