تیم نینجا می خواهد از دنیای باز Rise of the Ronin برای عناوین آینده خود استفاده کند و از اشتباهاتش درس بگیرد.
فومیهیکو یاسودا، مدیر Rise of the Ronin، با VGC در مورد چالشهایی که Team Ninja در هنگام توسعه اولین بازی جهان باز با آن روبرو بود صحبت کرد و گفت که هدف فعلی آنها گسترش و بهبود فرمت جهانی باز ایجاد شده توسط این بازی است. چیزهایی که نتوانستند در بازی پیاده کنند یاسودا در این باره گفت:
Rise of the Ronin چالش بزرگی برای ما بود، زیرا حفظ آزادی اکشن و داستان جذاب و همچنین چنین گیم پلی اکشن کاری بود که قبلا هرگز انجام نداده بودیم. فکر می کنم ما توانستیم این مفهوم را اجرا کنیم و امیدوارم بازیکنان وارد بازی شوند و دید ما را تجربه کنند.
فکر می کنم در آینده چالش ما گسترش عناوین خود بر اساس این بازی و پیاده سازی چیزهایی است که نتوانسته ایم پیاده سازی کنیم.
Rise of the Ronin برای PS5 در دسترس است.