تام هندرسون از Insider-Gaming به تازگی اطلاعات جدیدی در مورد Assassin's Creed Red به اشتراک گذاشته است.
اطلاعات جدید Assassin's Creed Red به مکانیک های گیم پلی و همچنین موتور بازی اختصاص دارد.به نظر می رسد این دو برای دوره جدید این فرنچایز آماده باشند.
فرنچایز Assassin's Creed به طور کلی لزوماً به سمت استفاده از یک موتور جدید حرکت نمی کند، اما از توسعه قابل توجهی به نام “Anvil Pipeline” برای قسمت های آینده خود استفاده خواهد کرد. برخی منابع توضیح داده اند که موتور Anvil Pipeline به همه استودیوهای مختلف Assassin's Creed (و تعداد زیادی وجود دارد) اجازه می دهد تا به جای داشتن نسخه ها و شعبه های مختلف، از یک شاخه کار کنند. این در درجه اول به این معنی است که Assassin's Creed از خطوط نور جهانی و هندسه مجازی با ردیابی پرتوهای بصری بهره خواهد برد. تغییر به موتور Anvil Pipeline تیمهای توسعه را مجبور کرد تا در مورد همه چیز در این سری، از جمله انیمیشنها، سیستم پارکور، آبوهوای پویا و موارد دیگر کاملاً تجدید نظر کنند.
مبارزات در Assassin's Creed Red شبیه به نسخه Valhalla توصیف شده است، اما ظاهراً خشونت بیشتری و چیزهایی مانند خون و سر بریدن خواهد داشت. Stealth نقش زیادی در این بازی دارد و تا حدودی شبیه به سری Splinter Cell است. بازیکنان می توانند مشعل ها را خاموش کنند و در چمن ها و بوته ها پنهان شوند.
در این بازی بازیکنان می توانند پایگاه بزرگ خود به نام Hideout را بسازند. Hideout جایی است که بازیکن می تواند چیزهایی مانند Armory، Dojo، Alteration و موارد دیگر را به دلخواه بسازد. این ساختمان ها همچنین قابل شخصی سازی هستند و می توانید مکان ساختمان را انتخاب کنید، از طراحی سقف گرفته تا چیدمان داخلی و جایی که می توانید سلاح ها و زره های خود را به نمایش بگذارید.
به طور کلی، فرنچایز Assassin's Creed یک گام بزرگ رو به جلو برداشته است. بازی Assassin's Creed Red در ماه های آینده به طور رسمی توسط یوبی سافت رونمایی خواهد شد.
طبق گزارش های قبلی، Assassin's Creed Red در ژاپن فئودالی می گذرد و دو شخصیت اصلی به نام های Naoe و Yasuke را در آن بازی می کند.
نظرت راجع به آن چیست؟