بر اساس گزارش ها، عنوان جادویی Ascendant، Immortals of Aveum، یک “ایده وحشتناک” 125 میلیون دلاری بود.

Immortals of Aveum در آگوست 2023 (Azrad 1402) با استقبال نسبتاً کمی عرضه شد و در بازار شلوغی که سایر بازیهای جاهطلبانه به راحتی جایگاههای برتر رتبهبندی را اشغال میکنند، دیده نمیشود. به عنوان مثال، تنها دو هفته پس از انتشار عنوان، Starfield برای Xbox و PC منتشر شد و به لطف جادوی استودیو Ascendant، تمام علاقه گیمرها را در این پلتفرم ها از بین برد.
به لطف گزارش اخیر IGN، متوجه شدیم که بودجه تولید و بازاریابی Immortals of Aveum حدود 125 میلیون دلار بوده است و توسعه دهندگان سابق آن نیز در هنگام توسعه آن، انتقادهای زیادی را به خاطر ایجاد چنین عنوانی دریافت کردند.
در طی گزارش اخیر IGN در مورد وضعیت صنعت بازی، یکی از توسعه دهندگان سابق استودیو اسندنت از Immortals of Aveum تمجید کرد. او همچنین اشاره کرد که هزینه ساخت «حدود 85 میلیون دلار» بوده و الکترونیک آرتز، ناشر بازی، 40 میلیون دلار برای هزینه های بازاریابی و توزیع هزینه کرده است. او گفت:
استعدادهای زیادی در تیم توسعه وجود داشت. اما تلاش برای ساخت یک تیرانداز تک نفره AAA در بازار امروز یک ایده واقعا وحشتناک بود. به خصوص که این یک IP جدید بود و من سعی می کردم از Unreal Engine 5 استفاده کنم. که در نهایت یک کمپین تکراری و بسیار طولانی بود.
Immortals of Aveum در حال حاضر امتیاز 66 را در متاکریتیک (در رایانه شخصی) و امتیاز کاربر 6.0 دارد.
نظرت راجع به آن چیست؟
