خالق بازی Resident Evil و یکی از توسعه دهندگان افسانه ای دنیای بازی از عنوان Ghost of Tsushima لذت برد و آن را تحسین کرد.
بازی Ghost of Tsushima از زمان انتشار به دلیل داستان و روایت وقایع در ژاپن فئودالی مورد توجه سازندگان و سازندگان مطرح بازی در سرزمین خورشید قرار گرفته است. به عنوان مثال سال ها پیش نائوکی یوشیدا، تهیه کننده سری فاینال فانتزی، این بازی را سرشار از عشق به آثار آکیرا کوروساوا ارزیابی کرد و قبل از او، توشیهیرو ناگوشی، استاد سریال یاکوزا، آن را تحسین کرد. ستایش این عنوان پرداخت شده است.
حالا نوبت به یک توسعه دهنده افسانه ای دیگر از ژاپن رسیده است که کارهای اخیر Sucker Punch Studio را تمجید کند. شینجی میکامی، خالق فرنچایز رزیدنت اویل و کارگردان نسخه های اول و چهارم این سری، در توییتی در حساب شخصی خود اعلام کرد که از Ghost of Tsushima به خصوص قسمت آخر لذت برده است:
با وجود اینکه مدت زیادی از انتشار Ghost of Tsushima می گذرد، من تازه آن را تمام کردم. خیلی خوشم اومد قسمت آخرش عالی بود
شینجی میکامی
در نوع خود جالب و چالش برانگیز است که بدانید مردی که تأثیر غیرقابل انکاری در تحول صنعت بازی های ویدیویی داشته و تعدادی از بزرگترین بازی های تاریخ این حوزه را تولید کرده است، عنوان دیگری را مانند این تعریف می کند. Ghost of Tsushima بازی ای بود که با وجود اینکه افراد زیادی از طرفداران سرسخت آن بودند، بسیاری آن را به دلیل ضعف هایی مانند تکرار مراحل سرزنش می کردند.
Ghost of Tsushima هم اکنون بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل بازی است، طبق ویدیوی تبلیغاتی ژانویه سونی، احتمالا نسخه دوم این بازی در دست ساخت است.
منبع: PushSquare