تیم پشتیبانی اپل در حال بررسی علت اختلال در دسترسی هزاران کاربر به خدمات شرکت از جمله Apple Music و App Store است.
به گزارش ICTNN، سرویس های اپل مانند اپل موزیک، اپل استور و پادکست روز سه شنبه برای دومین بار دچار اختلال شدند که منجر به شکایت کاربران شد. بسیاری از خدمات آنلاین اپل در روز دوشنبه برای ساعاتی از کار افتاده بودند. شبکههای ملی و خردهفروشی اپل نیز مختل شدند که فروش محصولات و کارهای اداری را محدود کرد. اپل به کارمندان خود گفت که این اختلالات به دلیل مشکل در سیستم نام دامنه ایجاد شده است.
دادههای وبسایت مانیتورینگ Down Detector نشان میدهد که بیش از ۳۵۰۰ گزارش از قطع شدن سرویس Apple Music تا ساعت ۹ شب به وقت شرقی ارسال شده است. حدود 2500 گزارش در مورد مشکل عملکرد اپ استور ارسال شد.
صفحه وضعیتی که توسط Apple Support در یک توییت به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که سرویس های اپل، از جمله Apple Music، Radio و iTunes Match، از ساعت 10:30 شب به وقت شرقی دچار اختلال شده اند. به نظر می رسید که سرویس Apple News نیز دچار اختلال شده است. در ساعت 12:30 بعد از ظهر، صفحه به روز شده نشان داد که مشکلات و اشکالات اپل برطرف شده است.
بر اساس گزارش بلومبرگ، آمار Down Detector نشان میدهد که برخی از کاربران اپل در هفته گذشته با قطع خدمات از جمله میز کمک و iMessage مواجه شدهاند.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات