مراحل ساخت بازی The Lords of the Fallen قبل از معرفی Elden Ring آغاز شد. حال، کارگردان ایده پشت بازی، سزار ویرتوسو، در مصاحبه اخیر خود با مجله Edge اعلام کرد که تیم سازنده پس از معرفی کار اخیر Fram Software تحت تأثیر آن قرار گرفته است. با این حال، او در این شماره مجله، شماره 381، اظهار داشت که مشاهده سلاح Flail در اولین نمایش Elden Ring، سازندگان را بسیار شگفت زده و ناامید کرد. شباهت بسیار بین یکی از باس فایت های The Lords of the Fallen و شخصیت Malenia موردی بود که آنها را شوکه کرد.
Deck 13 استودیو پشت بازی قبلی بود. HexWorks نیز مانند آنها از الهام گرفتن از بازی های Fram Software صحبت کرد.
می دانید که به همین دلیل ما تحت فشار هستیم. مردم از ما می پرسند، “آیا بازی شما جهان باز است؟” آیا می توان از اسب ها در جنگ استفاده کرد؟
سزار فاضل
نسخه اول که در سال 2014 منتشر شد، به شدت از سری Dark Souls الهام گرفته شده بود. اکنون، راه اندازی مجدد آن نیز شباهت های قابل توجهی به کار FromSoftware دارد. در نهایت، این نسخه بیشتر از آنچه که HexWorks انتظار داشت، شبیه Elden Ring بود. حتی یکی از باس فایت های بازی بسیار شبیه به Malenia است.
ویرتوز می گوید:
The Lords of the Fallen امسال در تاریخ نامشخصی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X/S منتشر خواهد شد.