در طول سال گذشته ، مقامات تأکید کرده اند که مدیریت هوش مصنوعی در صنایع فعال خواهد بود و اقدامات این جزیره به حل مشکل کمک نمی کند و جهت گیری و واحد فرمان باید در نظر گرفته شود.
به گفته ICTNN ، امروزه هوش مصنوعی به سرعت روش تعامل ما با فناوری را تغییر می دهد. این فناوری دارای یک هسته متمرکز است که باید در قسمت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین نمی تواند به یک منطقه خاص محدود شود.
امروز ، شرکت ها بدون هوش مصنوعی معنی ندارند و با توجه به آنها ، ارزش افزوده ای ایجاد می کند و ضمن کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری ، ذینفعان را به خود جلب می کند.
در نتیجه ، دیدگاه نظری در این زمینه ناکافی است و باید با نهادینه سازی استفاده از هوش مصنوعی سازگار شود.
مهمترین کاربردهای هوش مصنوعی
تلفن های همراه هوشمند در دسترس همه افراد جامعه به کاربران کمک می کنند تا کارهایی از قبیل تماس با شخص ، باز کردن پرونده ها ، پخش موسیقی ، بیدار شدن ، پاسخ دادن به اطلاعات و انجام عملیات ساده را انجام دهند.
دستیاران صوتی در رایانه ها نیز اجرا می شوند ، دستورات کاربر را تایپ می کنند ، با نرم افزار مورد نیاز خود تماس می گیرند و عملیات کاربر را انجام می دهند.
شبکه های اجتماعی با رفتارهای هوش مصنوعی و الگوریتم ها پیشنهادات نزدیک را به علایق و سلیقه های کاربر ارائه می دهند. مشاهدات صفحه و سایت ها و همچنین سلیقه ها ، نظرات و انتشارات کاربر به طور مداوم ضبط و تجزیه و تحلیل می کند ، و صفحات پیشنهاد می شود تا کاربرانی را که دوست دارند دنبال کنند ، بررسی کنند.
در حقیقت ، همه کاربران رسانه های اجتماعی بدون آگاهی و استفاده از هوش مصنوعی در بازدید از فضای مجازی خود مشاهده می شوند.
بسیاری از فروشگاه های الکترونیکی حرفه ای همچنین بهترین پیشنهادات را برای خرید کالاها و خدمات خود ارائه می دهند ، حتی با شناسایی بالا ، محبوب و بهترین محصولات برای افزایش درآمد خود ، حذف کالاهای کمتری استقبال و ارائه تخفیف ، سبد و مشتریان.
مطالعات نشان می دهد که از روبات های CAT برای پاسخ به دفترچه راهنما ، مطالعات علمی ، ایده ها و ایده ها برای روایت ، فرمولاسیون ، الگوریتم ، برنامه نویسی ، اسکان برای اسکان ، محصولات و سهام و حتی ایده آشپزی ، شام ، شام و فرمول های آشپزی استفاده می شود.
فرآیندهای سازمانی سیستم های مدیریت از الگوریتم های هوش مصنوعی برای بهبود فرآیندهای خود استفاده می کنند و به جای استفاده از عملیات کاربر ، به طور خودکار ، با دقت و سرعت بیشتر ، در یک لحظه دقیق یا بر اساس رویداد تعریف شده.
به دلیل کاربردهای مختلف هوش مصنوعی در زمینه های مختلف مانند تجارت الکترونیکی ، پزشکی ، کشاورزی ، آموزش و استفاده در ایران ، توجه زیادی شده است و تلاش های زیادی برای پیشرفت در این زمینه در طول سال ها انجام شده است ، مانند تدوین هوش مصنوعی.
موقعیت هوش مصنوعی در دولت چیست؟
با راه اندازی Sayed Sattar Hashemi ، وزیر ارتباطات و فناوری های اطلاعات – یکی از موضوعاتی که وی در دستور کار قرار داده است. اعلام شده است که مدیریت هوش مصنوعی در صنعت حادثه فعال خواهد بود و یکی از محورهایی است که به طور جدی تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد. مقامات بر اقدامات این جزیره برای کمک به حل مشکل تأکید می کنند ، و فرصت و واحد فرماندهی باید در نظر گرفته شود.
در همین راستا ، مانند پایان سال ، بستر ملی باز برای هوش مصنوعی آشکار شده است و بدون اهمیت این اکوسیستم ، شرکت های مبتنی بر دانش باید از صفر تا 100 کار کنند ، از افزایش خدمات تا لایه های زیرساختی. این امر باعث شده است که تعداد شرکت هایی که می توانند این کار را انجام دهند بسیار محدود است.
گفته می شود که این کشور بر روی منبع باز ملی هوش هیجانی تقریباً پنج منبع انسانی ، از جمله 3 محقق ، توسعه دهنده ، 5 دانشجوی دکترا و دانش آموزان ارشد و همچنین هفت نیرو پشتیبانی و مدیریتی قرار دارد.
پایان پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات