آمازون ممنوعیت بیش از 600 مارک چینی را از فروشگاه اینترنتی به دلیل بررسی های جعلی تأیید کرد.
این فروشگاه آنلاین ابتدا این شماره ها را در مصاحبه ای با سیندی تای ، معاون رئیس جمهور آمازون ، در شبکه تلویزیونی چینی CCT گزارش کرد ، اما در مورد این اقدام گسترده سکوت کرد.
درمان علائم تقلبی از پنج ماه پیش آغاز شد ، اما پس از ممنوعیت علامت های Aukey و Mpow توجه بیشتری جلب شد. این فروشندگان برای بازخورد به مشتریان جوایزی از جمله کارت هدیه ارائه می کردند. سپس آمازون مارک های RAVPower و Wava و سایر مارک های کمتر شناخته شده را به دلیل رفتار مشابه ممنوع کرد. مشخص نیست چند مارک غیر چینی ممنوع شده است.
به گزارش ICTNN ، آمازون در پاسخ به گزارش South China Morning Post مبنی بر حذف بیش از 600 مارک چینی از 3000 حساب فروش ، گفت که شرکت ها عمداً و مکررا سیاست های مربوط به مصرف کننده را دنبال کرده اند که بازخورد مثبت را تشویق می کند. نقض شده
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گفته Angjet ، علائم دور زدن ممنوعیت توسط خرده فروشان چینی مانند Airbag Aukey ، که با نام تجاری سری Key فروخته می شود ، مشاهده شده است. با این حال ، می توان گفت که استراتژی گسترده مبارزه با تقلب ، بازار آمازون را به طرز چشمگیری تغییر داده است ، به قیمت ممنوعیت شرکت های متخلف که به فروش آمازون وابسته هستند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری