ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
بر اساس گزارش رویترز، ماه گذشته، ایلان ماسک از اقدامات خود برای کاهش هزینه دفاع کرد و گفت که توییتر در سال آینده با درآمد منفی 3 میلیارد دلاری روبرو خواهد شد.
از زمانی که ایلان ماسک توییتر را خرید، آژانسهای تبلیغاتی در پاسخ به هزاران اخراج، بازگرداندن حساب دونالد ترامپ و معرفی احراز هویت پولی، از پلتفرم فرار کردند که منجر به افزایش تعداد کلاهبردارانی شد که به عنوان شرکتهای معتبر در توییتر ظاهر شدند.
به گزارش ICTNN، توییتر اعلام کرد که سیاست تبلیغاتی خود را برای «تبلیغات مبتنی بر ایده آل» در آمریکا کاهش می دهد و سیاست تبلیغاتی خود را در تلویزیون و سایر دستگاه های رسانه ای همسو می کند.
توییتر تبلیغات سیاسی را در سال 2019 و تبلیغات جنبش های اجتماعی را پس از آن که خود و دیگر شرکت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک به دلیل انتشار اطلاعات نادرست در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پلتفرم های خود مورد انتقاد قرار گرفتند، ممنوع کرد.
جک دورسی، مدیرعامل توییتر در زمان اعلام این اقدام گفت: ما معتقدیم پیامهای سیاسی باید بتواند افکار عمومی را جذب کند، نه خرید آن.
توییتر با تغییر سیاست قبلی خود اعلام کرد که همه انواع تبلیغات سیاسی مجاز در پلت فرم رسانه های اجتماعی را گسترش خواهد داد.