این تصمیم در راستای تکمیل خدمات قابل ارائه به کسب و کارهای اینترنتی از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیک و در مرحله فعلی با هدف حمایت و کمک به کسب و کارهای مجازی فعال در بسترهای خارجی که با محدودیت هایی مواجه شده اند، می باشد. هفته های اخیر به دلیل شرایط خاص کشور. اتخاذ شده است.
سکوهای ساختمان مغازه و غرفه سازی متقاضی، مشروط به داشتن این مطلب، می توانند درخواست خود را از طریق ایمیل به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند. اولویت معرفی در پنجره واحد تجارت الکترونیک در پلتفرم هایی با بالاترین رتبه اعتماد قرار می گیرد. همچنین در آینده امکان ارائه وب سرویس دریافت خودکار این محصول به پلتفرم های فروشگاه ساز با اتصال به ویترین واحد تجارت الکترونیک فراهم می شود.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش ICTNN، مرکز توسعه تجارت الکترونیک (مرکز تتا) بر اساس وظیفه ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از کسب و کارهای مجازی و توسعه تجارت الکترونیک بر اساس ماده 80 قانون تجارت الکترونیک و ماده یک اساسنامه، سکوهای فروشگاهی و غرفه سازی (بازارگاه- بازارهای داخلی که امکان فراهم کردن بستر عرضه کالا/خدمات فعالان اقتصادی در فضای سایبری را دارند از طریق پنجره واحد تجارت الکترونیک با امکان مشاهده قابلیت ها معرفی می شوند. هر یک و افکار عمومی کاربران در مورد مزایا و معایب آنها.
لازم به ذکر است، واحد پنجره تجارت الکترونیک (ecsw.ir) سال گذشته با هدف تجمیع و یکپارچه سازی خدمات قابل ارائه به کسب و کارهای اینترنتی راه اندازی شد و تاکنون خدمات مختلفی شامل دریافت کالا، درخواست درگاه پرداخت آنلاین، درخواست خدمات پستی، ارسال و تحویل کالا، تکمیل پرونده مالیاتی و … از طریق آن ارائه می شود.