یکی از استارتاپ ها با مشارکت دانشگاهیان، سامانه هایی را پیاده سازی کرد تا با ارائه خدمات دانش بنیان، نسل جدیدی از روابط عمومی را ارائه دهد.
حمید عزیزیان، سرپرست تولید محتوای این شرکت فناور در گفت وگو با ICTNN. وی گفت: از سال 1398 شروع به کار کردیم و با راه اندازی یک استارتاپ در دانشگاه، پروژه های تحقیق و توسعه در حوزه رسانه را اجرا کردیم.
وی افزود: در این طرح ها ایده هایی را اجرا کردیم که جایی در فضای رسانه ای کشور نداشت.
عزیزیان نقاط قوت این شرکت را در تولید و ارائه راهکارهای دانش بنیان برشمرد و یادآور شد: شرکت ما نه تنها یک خبرگزاری تولید کننده محتوا و نه یک آژانس تبلیغاتی محسوب می شود، بلکه یک گروه خلاق و دانش محور در حوزه ارتباطات است. رسانه ای که در راستای توانمندسازی و توسعه اکوسیستم ارتباطی و رسانه ای کشور فعال شده است.
وی توانمندسازی دانش با هدف به روز رسانی و ارتقای دانش نیروها و سازمان ها از طریق برگزاری دوره های تخصصی و عمومی و ارائه خدمات مشاوره ای را یکی از حوزه های فعالیت این شرکت خلاق در حوزه رسانه برشمرد و یادآور شد: طراحی و اجرا از انواع تحقیقات و سازماندهی رویدادهای خلاق. و نوآوری رسانه یکی دیگر از حوزه های خدماتی ما است.
عزیزیان ارزیابی عملکرد سازمان ها را از دیگر حوزه های خدماتی این شرکت برشمرد و گفت: عموماً در سازمان ها، روابط عمومی نوعی تبعید است و از سوی دیگر سازمان ها راهبردهایی دارند که به هدف مورد نظر نمی رسند. . در اجرا؛ از این رو برای ارزیابی عملکرد این سازمان ها، داده ها و محتوای رسانه ای آنها را در فضای مجازی جمع آوری و ارزیابی کردیم.
وی از راه اندازی و توسعه سامانه ای برای سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در روابط عمومی تمامی اطلاعات را در این سامانه بارگذاری کرده ایم و در واقع با این سامانه نسل جدیدی از روابط عمومی ها را معرفی کرده ایم. . سنجش بازار و سنجش مخاطب بخشی از این خدمات است.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات