به گزارش ICTNN از مرکز توسعه تجارت الکترونیک (مرکز تتا)، «حمیدرضا قربان زاده» معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی مرکز تتا اعلام کرد که این مرکز در ارزیابی نهمین دوره نظارت بر کیفیت خدمات الکترونیکی، پورتال ها و پورتال های دستگاه های اجرایی توسط سازمان فناوری اطلاعات در بین 170 دستگاه اجرایی در کل کشور رتبه اول و همچنین شفاف ترین و پربازدیدترین کشور کشور معرفی شده و دارای پنجره واحد برتر در کل کشور است. کشور.
به گزارش ICTNN، روز گذشته معاون وزیر ارتباطات در نشست خبری «نهمین دوره ارزشیابی دولت الکترونیک» از الکترونیکی شدن بیش از 41 درصد خدمات دستگاه های اجرایی خبر داد.
معاون توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی وزیر نیرو افزود: در ارزیابی دوره قبل (دوره هشتم) مرکز توسعه تجارت الکترونیک رتبه دوم کشوری را کسب کرده بود اما در ارزیابی دوره نهم ارتقا یافت. به مقام اول کشوری رسید. ایران، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت در رتبه های دوم تا پنجم کشور قرار دارند.
البته از نظر «پرمخاطب ترین دستگاه ها» این مرکز توانسته رتبه اول کشور را کسب کند و پس از آن سازمان فناوری اطلاعات ایران، بیمه مرکزی، پست بانک جمهوری اسلامی ایران و سازمان بیمه سلامت ایران در رتبه های بعدی قرار دارد. این مرکز از نظر شاخص «شفافیت» توانسته است جایگاه شفاف ترین دستگاه اجرایی کشور و همچنین عنوان پنجره واحد برتر را در بین 170 دستگاه اجرایی، رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات