دکتر بیژن عباسیرند در این پست با ادغام و ایجاد بستری واحد برای ارائه محصولات و خدمات، تاکید هر چه بیشتر جوانان و تفکر نوآورانه به عنوان مخاطبان اصلی، ارتقای ارتباط عملکردی با مشترکین را به یک ارتباط عاطفی قوی و زیباییشناسی مدرن در سازمان ارتقا میدهد. هویت ایرانسل یکی از مهمترین اهداف خود را در طراحی استراتژی نوسازی برند خود اعلام کرده است.
به گفته عباسیرند، تقویت رویکرد کنونی ایرانسل در ایفای نقش توانمندسازی کسبوکارهای دیجیتال بهجای اینکه صرفاً اپراتورهای دادهای باشند و از مخابرات به تککو تبدیل شوند، یکی از مهمترین محرکهای ایرانسل در فرآیند نوسازی برند بوده است.
*** محتوای این مقاله تبلیغاتی است و ICTNN مسئولیتی در قبال آن ندارد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
رنگ زرد و طرح بیضی مانند گذشته مهمترین المان های بصری برند ایرانسل بوده و همچنان در طراحی جدید حضور دارند.
برای مشاهده متن کامل این پست اینجا کلیک.
تحریریه ICTNN شبکه خبری