عاقل و وفادار مدیر یکی از اولین مجموعه های تولیدی پوشاک حجاب و عفاف کشور با شعبه فعال در تهران درباره استفاده رویایی خود از فضای مجازی گفت: ما توانسته ایم محصولات خود را از طریق فضای مجازی که سال ها در آن فعالیت می کنیم تبلیغ کنیم. و محصولات خود را معرفی کرد. ارسال به سراسر ایران و حتی صادرات به خارج از کشور.
وی با تاکید بر لزوم صداقت با مشتری در فضای مجازی خاطرنشان کرد: در طول 14 سال فعالیت خود همواره سعی کرده ایم عکس و فیلم واقعی محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار دهیم تا بتوانند بر اساس محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند. روی واقعیت برای خرید در چنین شرایطی وقتی مشتری پس از دریافت سفارش خود ببیند کالای خریداری شده با عکس و فیلم درج شده در کانال مطابقت دارد، قطعا به ویجند که بزرگترین سرمایه تولیدکنندگان مد و لباس است اعتماد خواهد کرد.
فافادار با بیان اینکه این روزها بینندگان ایرانی در فضای مجازی فعالتر شده اند، بر لزوم حضور پررنگ تولیدکنندگان پوشاک عفیف در فضای مجازی تاکید کرد.
وی تصریح کرد: اگر بستری فراهم شود که بتوان محصولات را با خیال راحت معرفی کرد و مردم بتوانند با تضمین کیفیت محصولات حجاب و عفاف را خریداری کنند، قطعا در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی که بالاترین هدف تولیدکنندگان محصول است موثر خواهد بود. حجاب است.
به گزارش ICTNN، نخستین نمایشگاه «ایران ویژند» برای نمایش محصولات برندهای تخصصی حوزه مد و لباس به همت کارگروه مد و لباس و مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی و سایر سازمان ها و نهادها در سالن میلاد نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در روز سوم مرداد افتتاح شد.
این رویداد با تکیه بر توانمندی طراحان، تولیدکنندگان و برندهای بخش غیر رقابتی یازدهمین جشنواره مد و لباس فجر برپا شد و با تمدید، میزبان علاقه مندان و فعالان صنایع نساجی و پوشاک در حوزه های مختلف از سراسر کشور بود. در سراسر کشور
همچنین سید رضا قدوسی فر این تولیدکننده و عرضه کننده پارچه در کشور با بیان اینکه ویژند به تازگی وارد فضای مجازی شده است، گفت: فضای مجازی نقش موثری در توسعه کسب و کارها و معرفی بهتر محصولات به جامعه دارد.
وی با بیان اینکه حضور در بازارهای جهانی از شاهراه فضای مجازی می گذرد، تصریح کرد: برخی از همکاران ما که زودتر وارد این عرصه شده اند موفقیت هایی داشته اند و امیدواریم با حضور تمامی تولیدکنندگان پارچه کشور در فضای مجازی بتوانیم. می توانیم محصولات ایرانی را به دنیا معرفی کنیم و بازارهای جهانی را به نمایش بگذاریم.
فضای مجازی آنطور که باید درک نمی شود
توسعه کسب و کار با فضای مجازی
فضای مجازی پلی برای صادرات کالا و محصولات است
به گزارش خبرنگار فرهنگی ICTNN، در حالی که بخش قابل توجهی از زنان و دختران جامعه علاقه مند به استفاده از لباس های عفیف، شیک و به روز هستند، اما به دلیل خالی بودن فعالیت های متفکران داخلی در فضای رسانه های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی. ، اغلب مجبور به تهیه محصولات مورد نظر با مشکلاتی هستند.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در بازدید از اولین نمایشگاه ویجند ایران خواستار فعالیت ویجندهای تولید لباس عفیف در فضای مجازی شد.
در عین حال مجتبی جعفری رئیس اتحادیه نساجی تهران با اشاره به اینکه با رشد و توسعه فضای مجازی و پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر، اینترنت و فضای مجازی تاثیر زیادی بر تمامی عرصه های زندگی بشر به ویژه فضای کسب و کار داشته است، گفت: باید در نظر داشت که ما نتوانسته ایم آنطور که باید و شاید مجازی را بفهمیم و از آن استفاده کنیم و همین امر باعث شده تا از بازارهای جهانی بسیار عقب باشیم.
جمعی از فعالان عرصه مد و لباس شامل تولیدکنندگان، مدیران موسسات تک منظوره و چند منظوره و شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه طراحی پارچه و لباس، محصولات عفاف و حجاب، کیف و کفش، جواهرات و بسته بندی، آخرین دستاوردهای خود را در این رویداد ارائه کردند. در معرض دید عموم قرار گرفته اند.
گروه های تولیدی ایران ویجند شامل تولیدات پوشاک زنانه استان های کشور، چرم، سامانه مد و لباس کشور، دانشکده مهارت و کارآفرینی پوشاک، چادر و روسری ایرانی است.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
همچنین محمود شالوی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی این وزارتخانه گفت: امروز فضای مجازی مقام اول را در ترویج و توسعه فرهنگ، هنر و اندیشههای انسانی در همه جامعه بشری و اولویت اول آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در «معرفی و ترویج» فضای مجازی است.
وی تصریح کرد: قطعا هیچ حوزه ای از این امر مستثنی نیست و در حوزه مد و لباس باید بیش از هر جای دیگری به فعالیت تولیدکنندگان و بینندگان مد و لباس اسلامی ایرانی در فضای مجازی توجه کرد.
البته مشکل فقط برای مصرف کنندگان این نوع محصولات نیست، تولیدکنندگان نیز به دلیل عدم معرفی گسترده محصولات خود به بازار از طریق فضای مجازی، چه در صنعت مد و لباس و چه در صنعت، بخش قابل توجهی از مشتریان خود را از دست می دهند. صنعت نساجی در این بین هستند تولیدکنندگانی که با رویکردی درست و با استفاده از ابزارهای مدرن محصولات خود را به عموم مردم معرفی کرده و در این راه موفقیت های ارزنده و چشمگیری داشته اند.
وی ابراز امیدواری کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با کاهش تشریفات اداری (بوروکراسی اداری) و مدیریت فعال با برنامه ریزی بلندمدت زمینه را برای فعالیت مضاعف تولیدکنندگان ایرانی در فضای مجازی فراهم کند.
تاکید بر کاهش بوروکراسی توسط وزارت فرهنگ
فضای مجازی حرف اول را در ترویج و توسعه فرهنگ و هنر می زند
تحریریه ICTNN شبکه خبری