Open -ai از یک مأمور اطلاعاتی مصنوعی جدید برای گپ خود با عنوان “تحقیقات عمیق” رونمایی کرده است.
به گفته اینا ، Openai نماینده جدید هوش مصنوعی را به عنوان عاملی برای کمک به انجام تحقیقات عمیق و پیشرفته طراحی شده برای چتپپ شرکت ارائه داد. این ویژگی جدید Research Deep نام دارد.
به نقل از تک کرانچا ، نوشت: “این ویژگی جدید برای افرادی طراحی شده است که در زمینه هایی مانند امور مالی ، علوم ، سیاست و مهندسی تحقیق می کنند و به تحقیقات کامل ، دقیق و قابل اعتماد نیاز دارند.” علاوه بر این ، این ویژگی می تواند برای خریدهایی مانند اتومبیل ، لوازم خانگی و مبلمان که به طور کلی نیاز به تحقیقات دقیق دارند ، مفید باشد.
تحقیقات Deep Chatpt در اصل برای مواردی در نظر گرفته شده است که نیازی به پاسخ واحد یا خلاصه ای ندارد ، بلکه به اطلاعات مربوط به چندین وب سایت و منابع دیگر نیز نیاز دارد.
OpenAI ویژگی های تحقیق عمیق را برای کاربران ChatGPT Pro فراهم می کند که در هر ماه محدود به 4 درخواست است و پشتیبانی بیشتر کاربران ، تیم و شرکت اولویت بعدی است. Openai گفت که ماه آینده ، این عملکرد را برای کاربران به علاوه و محدودیت در درخواست های کاربر که هزینه اشتراک هزینه دارد ، هدف قرار می دهد.
کاربران فقط باید گزینه جستجوی IN -DEPTH را برای استفاده از عملکرد جستجو در DEPTH انتخاب کنند ، سپس با پیوستن به پرونده ها یک درخواست را وارد کنید. تحقیقات در عمق می تواند بین پنج تا پنج دقیقه برای پاسخ به این سؤال طول بکشد و پس از اتمام تحقیقات ، کاربر نظر دریافت می کند.
در حال حاضر از تحقیقات چت در عمق فقط متون است ، اما باز -ai گفت که قصد دارد به زودی تصاویر ، داده ها و سایر خروجی های تحلیلی را اضافه کند. به گفته این شرکت ، همچنین می توان منابع داده تخصصی تری را به هم متصل کرد.
پایان پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات