داور سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج بسیج با اشاره به داوری 29 تیم شرکت کننده در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال گفت: تیم های شرکت کننده و اعضای آن امسال نسبت به سال های گذشته آمادگی و آمادگی بیشتری داشته اند.
تجمع بسیجیان رسانه های معاند را آزار داده است
داور سومین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج ادامه داد: نیمی از روز اول مسابقات در این رویداد توسط تیم های شرکت کننده برای یافتن سناریو به چالش کشیده شد و سپس با راهنمایی های ارائه شده، تیم ها مسیر اصلی خود را شناسایی کردند. روند کار آنها آنها شروع کردند.
فرمانده سپاه تهران بزرگ وی گفت: حوزه سایبری تهدیدی است که با تلاش بسیج می تواند به بهترین فرصت تبدیل شود.
به گزارش گروه فرهنگی ICTNN، مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه تهران و جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد. برخی از شهدای والامقام از جمله خانواده شهید حجازی.
قطعا قطعی است وی تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی نگاه ما تکیه بر ظرفیت و توانمندی مردم است. من می گویم با گرمی این شبکه و ارتش بزرگ، دشمن از هیچ تلاشی برای ایجاد بحران فروگذار نکرده و به همت دست اندرکاران این عرصه موفق نشده است.
وی ادامه داد: امسال با تلاش سازمان فضای مجازی بسیج شاهد ارتقای سطح تولید از نظر کمی و کیفی در استان و مراکز استان ها بودیم که بی شک ادامه این روند بسیار امیدوارکننده است. پس از برگزاری این رویداد در کشور شاهد موجی از انگیزه در بین جوانان بسیجی خواهیم بود و در دل همین رویدادهاست که چنین استعدادهایی شناسایی می شود.
سردار غلامرضا سلیمانی وی افزود: شما جوانان در شبکه مردمی انقلاب اسلامی در فضای مجازی نقش آفرینی می کنید. مهم تولید محتوا در فضای مجازی است و شما جوانان در این مسیر پیشتاز هستید. اصل بر ایجاد یک شبکه گسترده مردمی و انقلابی و اثربخشی آن است.
تهدید فضای مجازی با بسیج به یک فرصت تبدیل می شود
بسیج در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال 680 تیم از 12 تا 14 آبان ماه در سراسر کشور به رقابت پرداختند. سپس 500 نفر از بسیجیان متشکل از 108 تیم به رقابت خود با یکدیگر ادامه دادند و تیم های شرکت کننده در مدت 48 ساعت فرصت یافتند تا ایده ها و محصولات خود را اعلام و اجرا کنند.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
وی افزود: به برکت فرمایشات مقام معظم رهبری دوران برداشت بز در فضای مجازی به پایان رسیده است به طوری که بخشی از این ظرفیت در قالب این رویداد بزرگ خود را نشان داد. 689 تیم در قالب 3000 بسیجی تخصصی دعوت بسیج را پذیرفتند و با رویکردی منحصر به فرد به مدت 48 ساعت به ارائه محصولات خود پرداختند.
به گزارش ICTNN، همچنین تیزر بازی رایانه ای فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی در سومین رویداد ملی تولید محتوای بسیجی، این رویداد ملی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان رونمایی شد.
داوری تیم های شرکت کننده در سومین رویداد کشوری بسیج تولید محتوای دیجیتال
معین بیان کرد: 108 تیم در قالب 500 بسیجی به رقابت پرداختند و موضوعاتی در زمینه های مختلف به آنها ارائه شد. اما اخبار حاکی از آن است که این تجمع رسانه های معاند را آزار داده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: شما جوانان به فرمایشات مقام معظم رهبری پاسخ دادید. بر این اساس مسیر تولید محتوا ارتقا می یابد و در سایه شکل گیری این شبکه پرمخاطب می توانیم اقدامات بهینه را انجام دهیم.
وی درباره روند داوری در این دوره از رویداد گفت: در فرآیند داوری تمامی تیم ها بر اساس یک سری کاربرگ ها و فرم های مربوطه وزن، ارزیابی و امتیازدهی شدند.
مسیر تولید محتوا ارتقا خواهد یافت
رئیس فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی تمرکز ما بر ظرفیت و توانمندی های مردمی است، گفت: در این رویداد 108 تیم در قالب 500 بسیجی و موضوعات با هم به رقابت پرداختند. در زمینه های مختلف به آنها ارائه شد. البته اخبار حاکی از آن است که این تجمع باعث آزار رسانه های معاند شده است.
سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری چنین رویدادهایی باعث می شود این تولیدات گامی در جهت حرفه ای شدن بردارند و به دلیل اینکه این برنامه ها قبلا در سطح استان برگزار شده است. سطح و بهترین ها به این مرحله می رسند.” آنها دریافته اند که انگیزه مضاعف در بین جوانان کشور وجود دارد.
بابک کرباسی داور سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، تیم های شرکت کننده در مرحله نهایی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را ارزیابی کرد و گفت: در این دوره از رویداد 29 تیم شرکت کردند و بیش از نیمی از تیم ها استانداردهای لازم را داشتند. آنها برای کار گروهی و تولید به کار گرفته شدند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری