ICTNN توییتر یکی از شناخته شده ترین و سریع ترین شبکه های اجتماعی در حال رشد در جهان است که یک میلیارد کاربر ثبت نام کرده و بیش از 386 میلیون کاربر فعال دارد. این پلتفرم برای تعامل و ارتباط با جمعیت زیادی از کاربران مناسب است.
در هر صورت برای رسیدن به حداکثر ظرفیت این بستر و استفاده از مزیت های فراوان آن باید ارتباطات خود را در این شبکه اجتماعی گسترش دهید. به همین دلیل در این گزارش قصد معرفی آن را داریم راه های افزایش فالوور توییتر فرض کنید استفاده از آنها باعث افزایش فالوورهای شما در این پلتفرم می شود.
برای افزایش فالوورهای توییتر، ویدیوها یا تصاویر کوتاه ایجاد و استفاده کنید، زیرا این رسانه ها افراد بیشتری را نسبت به متن جذب می کنند. به همین دلیل پلتفرم اینستاگرام به سرعت محبوب و محبوب شده است. توییتر همچنین داستان سرایی را به پلتفرم خود اضافه کرده است تا سرعت خود را حفظ کند. بنابراین به یاد داشته باشید، راه دیگر برای به دست آوردن مشترکین بیشتر، ارسال استوری است.
ICTNN/
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
توییت های مهم و ویژه را به اشتراک بگذارید
پنجمین نکته مهم برای افزایش فالوور در توییتر مانند سایر شبکه های اجتماعی، استفاده دقیق از هشتگ است. این می تواند برای پخش توییت های شما به جامعه هدف و مخاطبان هدف استفاده شود تعداد فالوورها را افزایش دهید، برای کمک به شما
همچنین می توانید یک توییت جذاب را در بالای توییت های خود پین کنید تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از آن برای تشویق کاربران به دنبال کردن شما استفاده کنید.
فعال و پویا باشید
راه ایده آل برای استفاده از هشتگ ها، یافتن هشتگ های مرتبط با موضوع شماست. وقتی از یک هشتگ استفاده می کنید، توییت های شما به تعداد زیادی از کاربرانی که آن کلمه کلیدی را دنبال می کنند نشان داده می شود که باعث جذب فالوورهای توییتر و افزایش دسترسی شما می شود.
حساب توییتر خود را به سایت خود و سایر شبکه های اجتماعی متصل کنید
ادامه مطلب
گزارش سید حسین موسوی
اینها شامل توییت های مرتبط و آموزنده است. شما می توانید صفحه خود را با به اشتراک گذاری انواع مختلف محتوا مانند اینفوگرافیک، جریان یا دوره های آنلاین، پیشرفت های اخیر، محتوای ویروسی یا نکات غنی کنید.
این کار معمولا باید در مراحل اولیه انجام شود و بهترین کار جلب اعتماد مردم است. شما می توانید از هر نام کاربری در توییتر استفاده کنید، اما همیشه بهتر است از نام واقعی خود استفاده کنید. اگر از آن به صورت تجاری برای کسب و کار خود استفاده نمی کنید، حتماً از نام و تصویر واقعی خود استفاده کنید تا در نهایت شانس خود را برای تأیید بیشتر افزایش دهید.
اولین نکته این است که برای داشتن فالوور توییتر باید روی پروفایل توییتر خود کار کنید. این بخش توسط اکثر کاربران قبل از زدن دکمه فالو بررسی می شود. بنابراین قبل از هر کاری، با تکمیل و بهبود نمایه خود شروع کنید.
دومین نکته مهم برای جذب فالوور در توییتر (و سایر شبکه های اجتماعی) فعال بودن است. در محیطی که تعداد زیادی توییت همیشه به اشتراک گذاشته می شود، هر توییت فرصتی عالی برای معرفی خود به دیگران است. بنابراین، اگر می خواهید فالوورهای زیادی داشته باشید، باید فعال باشید و دائما توییت کنید. غیر فعال بودن تأثیر منفی زیادی بر حساب توییتر شما دارد.
نکته سوم و یکی از گام های اساسی برای استقرار قوی و افزایش فالوورهای توییتر، با محتوای دیگران تعامل کنید. یک راه مستقیم برای ارتباط با سایر کاربران، بازتوییت کردن محتوای آنهاست. همچنین، هنگامی که سایر کاربران توییتر شما را در پست خود تگ می کنند، حتما واکنش نشان دهید. این باعث افزایش تعامل و مشترکین می شود.
نکته چهارم برای به دست آوردن فالوور توییتر این است که بدون ارسال مطالب مهم نمی توانید پیشرفت کنید، بنابراین سعی کنید هر از چند گاهی توییت های مهم را در میان توییت های معمولی ارائه دهید.
نکته ششم این است که وبلاگ یا سایت شما اغلب می تواند مفیدترین منبع برای افزایش فالوورهای توییتر شما باشد. در اینجا چند کار مهم برای جذب فالوورهای توییتر وجود دارد.
- یک دکمه دنبال کردن توییتر به سایت خود اضافه کنید
- یک دکمه اشتراک گذاری محتوای توییتر را در پایین وبلاگ خود قرار دهید
- توییت های خود را در مقالات یا محتوای وبلاگ خود منتشر کنید
- توییتر خود را در سایر شبکه های اجتماعی خود تبلیغ کنید
از محتوای بصری استفاده کنید
یک راه عالی این است که به صورت دستی توییت های خود را در یک پلتفرم و بازه زمانی متفاوت زمان بندی یا به اشتراک بگذارید.
تبلیغات و ریتوییت های دیگران را دنبال کنید
با توییت های کارآمد، موثر و مناسب، در موقعیت خوبی قرار خواهید گرفت و می توانید لایک، کامنت، ریتوییت و طرفداران بیشتری دریافت کنید.
از هشتگ ها استفاده کنید
پروفایل توییتر خود را بهبود بخشید
نکته هفتم در نکته ای برای افزایش تعداد فالوورها شرق. لازم به ذکر است که توییتر مانند سایر شبکه های اجتماعی نیازی به محتوای بصری ندارد، اما همه ما می دانیم که تصاویر و ویدیوها چقدر می توانند روی کاربران و مخاطبان تأثیر بگذارند. مطالعات نشان میدهد که توییتهایی که محتوای ویدیویی دارند ۱۵۰ درصد بیشتر از توییتهای غیر رسانهای بازتوییت میشوند، بنابراین هر تعداد ویدیو، گیف و تصویر کوتاه را که دوست دارید بررسی کرده و استفاده کنید.
به گفته techstory، داشتن پایگاه کاربری بزرگ در توییتر فرصتی ارزشمند برای گسترش دامنه کسب و کار، انجام کارها، افزایش تاثیر اجتماعی و هدایت افراد به سایر صفحات آنلاین شما است.
به همراه نام کاربری، یک عکس پروفایل و یک عکس هدر اضافه کنید. همچنین می توانید از تصویر لوگوی خود برای حساب های تجاری استفاده کنید. توییتر همچنین به شما این امکان را می دهد که یک متن کوتاه به عنوان بیو به پروفایل خود اضافه کنید، این فرصتی عالی برای ارائه تخصص و حرفه یا زمینه فعالیت خود و تأثیرگذاری بر کاربر است.