مدیرکل دفتر کنترل خدمات و پیشخوان های خدمات پستی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات با محوریت ارائه خدمات با تعرفه مناسب تر در فضای رقابتی سالم، گفت: دارندگان پروانه در تلاش هستند تا با نیازهای مشتریان منطبق شوند و کیفیت خدمات خود را به منظور ارتقاء دهند. برای زنده ماندن در بازار
به گزارش ICTNN، شهرام حیشاد – مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و پیشخوان های خدمات تنظیمی – گفت: علاوه بر شرکت ملی پست که متولی خدمات حاکمیتی پستی (خدمات اصلی) است، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در پی آن است. اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی با هدف واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات پستی. متنوع و با کیفیت، دو اپراتور سراسری اقدام به اخذ مجوز بهره برداری در سال 1395 ساختند
وی با اشاره به آزادسازی مجوز ارائه خدمات پستی بر اساس مصوبه 1-322 کمیسیون تنظیم مقررات و صدور مجوز به سایر متقاضیان، گفت: دارندگان پروانه پست در مجموع بیش از 2000 نمایندگی مستقل در سراسر کشور دارند که این سازمان ها دارای مجوز هستند. از ظرفیت باجه های خدمات استفاده کنید. دولت پایه های رونق بخش پست را گذاشته است.
حیشاد تصریح کرد: به دنبال ساماندهی بخش پست در مقررات و ورود بازیگران مختلف در این حوزه و ایجاد فضای رقابتی، دارندگان پروانه در تلاش هستند تا با تطبیق با نیاز مشتریان، بقای خود را در بازار حفظ کنند. و به تعهدات خود در قبال مشتریان در زمینه مشتری مداری، بهبود کیفیت خدمات خود عمل کنند.
وی با تاکید بر ارائه خدمات با تعرفه مناسب تر در فضای رقابتی سالم، گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز به منظور تحقق بخشیدن به خدمات پستی با شاخص های رضایت مشتری، وسعت فعالیت، سرعت تحویل و توزیع موفق، به طور مستمر بر خدمات پستی نظارت می کند. تعهدات دارندگان مجوز، خدمات پستی با کیفیت مناسب باید به مردم ارائه شود.
مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و پیشخوان های خدمات رگولاتوری گفت: در حال حاضر 17 اپراتور پستی با دریافت مجوز از رگولاتوری در حوزه پست داخلی و بین المللی در کشور فعالیت می کنند.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات