به گزارش ICTNN، امکانات جدید خانه باشگاه این امکان را به هر فرد یا گروهی می دهد تا «خانه» خود را در این پلتفرم ایجاد کند. کاربران میتوانند درخواست ایجاد «خانهها» کنند، اما Clubhouse گفت که تأییدیهها برای «خانههای» جدید به آرامی منتشر میشوند تا شرکت بتواند از بازخوردها یاد بگیرد و این محصولات را مطابق با آن اصلاح کند.
صدای زنده در طول همهگیری زمانی که مردم در سراسر جهان به دلیل قرنطینه در خانههای خود محبوس بودند، محبوب شد. تب باشگاه، توییتر و متا را به عرضه محصولات مشابه سوق داده است. اما با حذف محدودیت های کرونا و امکان برگزاری رویدادهای حضوری، کلاب هاوس به دنبال راه های جدیدی برای حفظ کاربران خود بوده است. این شبکه اجتماعی صوتی اخیرا بازی های درون برنامه ای را راه اندازی کرده و قابلیت چت متنی را به اتاق های صوتی خود اضافه کرده است.
در صفحه ورود به Clubhouse می گوید: “خانه ها” را به عنوان راهروهای خصوصی برای عزیزان خود در نظر بگیرید. می توانید هر زمان که بخواهید از اتاقی به اتاق دیگر بروید، دوستان خود را پیدا کرده و ملاقات کنید. «خانهها» معمولاً زمانهای ملاقات منظمی دارند و هر فرد چند دوست انتخاب میکند و «خانهها» با انتخاب افرادی که به آنها اعتماد دارید رشد میکنند. یا در صورت تمایل می توانید آنها را بسته نگه دارید.
سخنگوی کلاب هاوس در ایمیلی به وبسایت TechCrunch گفت: این شرکت محصول جدید خود را خصوصیتر از «باشگاهها» میداند، زیرا «خانهها» با دعوت ساخته میشوند و هر فرد در یک «خانه میتواند یک اتاق را در داخل «خانه» به اشتراک بگذارد. در حالی ارائه می شود که “باشگاه ها” عمومی تر هستند و برای هر کسی که درخواست ورود می کند باز است. این شرکت «خانهها» را صرف شام با دوستانتان میداند و «کلوبها» را بهعنوان رویدادها و برنامههایی که در شهر شما برگزار میشوند.
شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس که در اوج شیوع کووید بسیار محبوب شد، امروز با راهاندازی انجمنهای خصوصی به نام «خانهها» سعی در ایجاد تغییراتی در این پلتفرم دارد.
پل دیویسون، مدیرعامل کلابهاوس، این تغییر را در یک سری توییتها اعلام کرد و خاطرنشان کرد که هر خانه هویت، فرهنگ و قوانین تعدیل محتوا دارد. با تقسیم کلوپ به چندین باشگاه، این پلتفرم قادر به پاسخگویی به چندین مشکل خواهد بود. این باشگاه به بیش از یک گروه پاسخ می دهد و همه نمی خواهند در مورد یک موضوع صحبت کنند، به این معنی که پیدا کردن اتاق های مناسب می تواند دشوار باشد. او حتی گفت که باید بتوان گردهمایی ها را به مجامع جدید تقسیم کرد.
بر اساس گزارش TechCrunch، ویژگی های جدید Clubhouse به وضوح با هدف حفظ کاربران و در نهایت جذب کاربران جدید است. Clubhouse با راه اندازی انجمن های خصوصی به دنبال رقابت با پلتفرم هایی مانند Discord است. معرفی «خانهها» ممکن است کاربران را ترغیب کند تا با وعده دسترسی به گروههای کوچکتر و منتخب به باشگاه بازگردند.
در صفحه ورود برای ایجاد یک “خانه”، از کاربران خواسته می شود نام و نام کاربری باشگاه خود را وارد کنند. سپس کاربران باید نام “خانه” خود را انتخاب کنند و آن را برای دیگران توصیف کنند و مشخص کنند که می خواهند چه کسانی را به عنوان اعضای “خانه” دعوت کنند.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات