به گزارش ICTNN، «مرکز ملی فضای مجازی» و «سازمان تبلیغات اسلامی» با هدف توسعه همکاری ها، بهره مندی از توانمندی ها و توانمندی های یکدیگر در زمینه های «تولید محتوا در فضای مجازی» تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
این تفاهم نامه که در 9 ماده تنظیم شده است، موضوعات مهمی از جمله «تولید محتوای باکیفیت در فضای مجازی»، «آموزش و توانمندسازی گروه های تبلیغی و مردمی در حوزه فضای مجازی» و «طراحی و اجرای محتوا» را مورد توجه قرار داده است. جریان عملیات در فضای سایبری». است.
همچنین بر اساس این سند همکاری و با ایجاد کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان مرکز ملی فضای مجازی و سازمان تبلیغات اسلامی، محورهایی از جمله «تقویت همکاری بین تریبونها، پیامرسانها و بخش خصوصی در حوزه تبلیغات دینی» مورد بررسی قرار گرفت. «مشارکت فعال در یکپارچگی فرهنگی و تحقق آن» در مگا پروژه های فناورانه، «رصد و رصد محتوای فرهنگی در فضای مجازی»، «تقویت رسانه های خرد و رسانه های انسانی تخصصی» و «فعال سازی ظرفیت های تبلیغاتی به منظور ایجاد انگیزه». و توجیه نیروهای مردمی برای حضور در جنگ فرهنگی در فضای مجازی» پیگیری خواهد شد.
بر اساس این گزارش تلاش شده است تا موضوعات و محورهای این تفاهم نامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اقدامات سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در فضای مجازی تدوین و پیگیری شود. حوزه «تولید محتوا در فضای مجازی».
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات