شبکه اجتماعی «Treads» که به عنوان «قاتل توییتر» متعلق به شرکت متا پلتفرم شناخته میشود، از زمان راهاندازی آن در آخر هفته گذشته، با کاهش تعداد کاربران فعال روزانه و زمان صرف شده روی این اپلیکیشن مواجه شده است.
به گزارش ICTNN، شبکه اجتماعی متنی «تردز» هفته گذشته راه اندازی شد و طی پنج روز، 100 میلیون نفر به آن پیوستند. اما آمار شرکت های «Sensor Tower» و «Similar Web» نشان می دهد که این پلتفرم با کاهش نرخ رشد و تعامل کاربران مواجه شده است.
دادههای «Sensor Tower» کاهش قابل توجهی در تعامل کاربر از زمان راهاندازی «Trades» در پنجشنبه گذشته نشان میدهد. تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم در روزهای سهشنبه و چهارشنبه حدود 20 درصد کمتر از روز شنبه بوده و مدت زمان حضور هر کاربر در این شبکه اجتماعی از 20 دقیقه به 10 دقیقه کاهش یافته است که 50 درصد کاهش داشته است.
آمارهای شرکت داده های دیجیتال و تجزیه و تحلیل “Similar Web” روندهای مشابه را تأیید می کند. بر اساس این آمار، «تریدز» با افت بیش از 25 درصدی کاربران فعال روزانه بین 7 جولای تا دوشنبه در گوشی های اندرویدی مواجه بوده است، اما این شرکت هنوز آمار مربوط به دستگاه های iOS را نهایی نکرده است. آمارهای سایت «Similar Web» نیز نشان می دهد که مدت زمان استفاده از «Trades» تقریباً به نصف کاهش یافته است و زمان صرف شده توسط کاربران آمریکایی در این برنامه از حدود 20 دقیقه در 6 جولای به بیش از هشت دقیقه در 10 جولای افزایش یافته است. انجام دادن.
«تریدز» به دلیل ارتباط با اینستاگرام و امکان استفاده از نام کاربری و انتقال فالوور از این شبکه اجتماعی اشتراکگذاری عکس و بازخورد مثبت تبلیغکنندگان، در تاریخ ۱۴ تیرماه راهاندازی شد. وب سایت فناوری Verge گزارش داد که در یک روز، کاربران بیش از 95 میلیون پست به Trades ارسال کردند و 190 میلیون لایک دریافت کردند.
با این حال، Trades در مراحل اولیه خود است و افزایش ناگهانی عضویت طبیعی است زیرا کاربران سرویس جدید و فضای آن را برای سنجش مناسب بودن آن بررسی می کنند.
آدام موساری، مدیر اینستاگرام و «تریدز» در شرکت متا پلتفرم، به صراحت اعلام کرد که قصد ندارد اخبار یا سیاستها را در این پلتفرم جدید اولویتبندی کند و بنابراین ممکن است «تریدز» برای برخی از کاربران تأثیرگذار کارایی نداشته باشد. توییتر.
بر اساس گزارش CNBC، جاسمین انبرگ، تحلیلگر ارشد Insider Intelligence، گفت: “اگر از هر چهار کاربر اینستاگرام یک نفر به صورت ماهانه از Trades استفاده کند، متا فقط باید معاملات را به اندازه توییتر انجام دهد.” .
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات