م خ
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
برخی از سرفصل های کارگاه آموزشی در این اردو ، دانش شبکه های اجتماعی ، انواع محتوای رسانه های اجتماعی ، تولید محتوای متنی ، نحوه نگارش تقویم محتوا ، تولید محتوای صوتی و تصویری ، معرفی ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی ، زمان انتشار محتوا ، استراتژی و محتوا را شرح می دهد. بازاریابی ، برندسازی در شبکه های اجتماعی ، اصول تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، ارتباط با مشتریان CRM ، نحوه کسب درآمد از شبکه های اجتماعی ، رفتار مشتری ، بازاریابی تأثیرگذار و …
شایان ذکر است محمدرضا کشاورزی معاون استراتژی همراه اول در پایان این رویداد در مورد اهمیت تولید محتوا و حمایت از مشاغل در این زمینه در همراه اول صحبت کرد.
این طرح حمایتی در قالب کارگاه با توجه به اینکه می تواند جرقه موثری در ذهن جوانان استان خوزستان ایجاد کند ، در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی اپراتور تلفن همراه اول بود که در راستای تولید محتوا جنبش ، جذب جوانان از سراسر کشور ارائه شده است.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، اردوی آموزشی فصلی “تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی” با پشتیبانی مرکز تحقیقات و توسعه همراه اول و مرکز نوآوری اروند تک جهت تقویت دستگاه های تولید محتوا در بخش خصوصی و دولتی استان خوزستان در سه فصل آموزش ، ارزیابی و جذب بازار کار برگزار شد.
http://mci.ir/-O8E75X