شبکه اجتماعی اینستاگرام اخیرا فعال بوده و قابلیت های زیادی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. در حالی که این شرکت در حال حاضر راهی برای سفارشی کردن صفحاتی که مردم می بینند دارد، در حال حاضر فاقد ابزار دقیق برای تنظیم دقیق تصاویر و ویدیوهایی است که به صورت روزانه برای کاربران ظاهر می شوند. این شرکت اخیراً اعلام کرد که در حال آزمایش روشهای جدیدی است تا به کاربران اجازه دهد محتوایی را که در صفحه جستجو میبینند در آینده بهبود بخشند.
این ابزار جدید، که اینستاگرام در حال آزمایش آن است، به کاربران این امکان را میدهد که «فید اینستاگرام» خود را بیشتر اصلاح کنند و بنابراین محتوای نمایش دادهشده به آنها باید با آنچه که به دنبال آن هستند مطابقت داشته باشد.
منبع: پایگاه داده توسعه دهندگان XDA
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
شایان ذکر است که اینستاگرام اخیراً توجه زیادی را به ایجاد «محیط امن» برای نوجوانان معطوف کرده است. اخیراً این شبکه اجتماعی بخش کنترل «محتوای حساس» را بهطور پیشفرض بهروزرسانی کرده تا محتوای کمتر حساس را برای نوجوانان 16 سال و کمتر نشان دهد.
اینستاگرام همچنین با اجازه دادن به کاربران برای فیلتر کردن «محتوای پیشنهادی» که از کلمات، عبارات و حتی ایموجیهای خاصی در زیرنویس یا حتی هشتگهای خود استفاده میکند، این پاکت را حتی بیشتر از این پیش خواهد برد. با این حال، اینستاگرام جدول زمانی برای در دسترس بودن این خدمات تعیین نکرده است.
در حال حاضر کاربران می توانند با انتخاب محتوا و کلیک بر روی گزینه Not Interested، فید اینستاگرام خود را محدود کنند. اگرچه این گزینه نیز راه حل خوبی است. اما گاهی اوقات اگر چندین مورد بررسی شوند ممکن است کند شود. اکنون، این روش جدید که در مرحله آزمایش است، به کاربران اجازه میدهد تا چندین مورد را به طور همزمان برچسب گذاری کنند و فیلتر کردن محتوایی را که نمیخواهند تماشا کنند، سریعتر و کارآمدتر میکند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری