به گزارش ICTNN، جوئل راث، مدیر امنیت و یکپارچگی توییتر در توییتی این خبر را اعلام کرد تا به کاربران و تبلیغ کنندگان در پی تصاحب این شرکت شبکه های اجتماعی توسط ایلان ماسک اطمینان دهد.
ماسک روز جمعه گفت که توییتر به دلیل نگرانیهای مطرح شده توسط گروههای حقوق مدنی در مورد تأثیر اخراجها بر محتوای پلیسی در این پلتفرم که تبلیغکنندگان را برای چشم پوشی از هزینههای تبلیغات تحت فشار قرار میدهد، دچار کاهش شدید درآمد شده است.
بر اساس گزارش رویترز، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ایلان ماسک پلتفرم شبکه های اجتماعی را که در سراسر جهان دروغ پخش می کند، خریداری کرده است.
توییتر 50 درصد از کارمندان خود را اخراج کرد و اعلام کرد که اخراج ها در تیمی که مسئول جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست است کمتر بوده است.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
با نزدیک شدن به انتخابات میان دوره ای ایالات متحده، راث گفت مقابله با اطلاعات نادرست اولویت اصلی توییتر است. به دنبال توییت راث، ایلان ماسک توییت کرد: باز هم به خاطر شفافیت، تعهد قوی توییتر به تعدیل محتوا کاملاً بدون تغییر باقی مانده است.
راث اعلام کرد که 15 درصد از کارمندان توییتر در تیم اعتماد و ایمنی که وظیفه جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و مطالب اعتراض آمیز را بر عهده دارند، از کار اخراج شده اند. در سطح شرکتی، 50 درصد از کارمندان توییتر اخراج شده اند.
پس از خرید توییتر، این کارآفرین میلیاردر قول داد که آزادی بیان را به این پلتفرم بازگرداند و در عین حال از تبدیل شدن آن به یک مکان ناخوشایند جلوگیری کند، اما تبلیغکنندگان بزرگ ماهها است که نگرانیهایی را در مورد خرید توییتر مطرح کردهاند. Elon Musk. برندهای بزرگی مانند جنرال میلز و جنرال موتورز اعلام کرده اند که تبلیغات در توییتر را متوقف کرده اند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری