مسئولیت اجتماعی شرکتی که نقش و مسئولیت آنها را در جامعه بررسی می کند و به ارزش های اخلاقی توجه می کند ، با کمک جامعه به مسئولیت حفظ استانداردهای زندگی در آن محیط و جامعه توجه می کند و در این راستا با اتخاذ تاکتیک های لازم و از طریق مشارکتهای فراتر از مسئولیت قانونی ، رشد و ثبات مکان و جامعه خود را از طریق حمایت و اقدام خود ارتقا می بخشد.
همچنین تأکید می کند که سودآوری باید در یک محیط اخلاقی صورت گیرد که در آن منافع جامعه و انسانها مقدم است.
اولین همراه با “جایزه شش ستاره مسئولیت اجتماعی” توسط هیئت داوران اهدا شد. به مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول نیز “جایزه ویژه سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی” اهدا شد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، اولین دوره “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” شامگاه دوشنبه 26 مهرماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور مارک های سازمانی و تجاری کشور.
هدف از برگزاری این رویداد “کمک به ارتقای فعالیتهای بهینه سازی اجتماعی در سازمانها و بهینه سازی آنها” بود. و “پیشرو” نیز در این دوره اجرا شد.
“مسئولیت اجتماعی” که در این جشنواره تعریف شده است یکی از مفاهیم اساسی تعالی است که معمولاً توسط روابط عمومی اجرا می شود. در واقع ، روابط عمومی برجسته از وظایف سازمانی خود فراتر می رود و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول ، به عملکرد برون سازمانی می اندیشد و با انسجام و اراده لازم ، سازمان را به سمت تعالی و انجام مسئولیت اجتماعی سوق می دهد.
با همین رویکرد ، همراه اول اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای تحقق چشم انداز خود ، فعالیتهای مسئولیت اجتماعی خود را تحت سه محور “پشتیبانی و حمایت” ، “فعالیتهای بشردوستانه” تعریف کرده است. “و” محیط “. ، توانست در دو بخش مستقل برنده جایزه برتر رویداد در این جشنواره شود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری