پروژه 60 میلیون یورویی (69.4 میلیون دلار) ، که به طور مساوی توسط DB ، زیمنس و شهر هامبورگ تأمین شده است ، از دو سیستم عامل ، عملکرد قطار خودکار (ATO) و سیستم کنترل قطار اروپایی (ETCS) ، که می تواند قطارها را نصب کند ، ترکیب می کند. و ریل.
در رونمایی روز دوشنبه ، رولاند بوش ، مدیرعامل زیمنس از پروژه جدید به عنوان “الگویی برای دیجیتالی شدن ریل ها در آلمان ، اروپا و جهان” استقبال کرد.
این سیستم های انعطاف پذیر به راننده این امکان را می دهد تا در هنگام حرکت قطارهایی را که مجهز به فناوری کنترل مناسب نیستند ، به صورت دستی هدایت کند. سایر فعالیتهای قطار مانند شروع ، شتاب ، کاهش سرعت ، توقف و تغییر دنده به صورت خودکار انجام می شود.
ICTNN /
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
بیشتر بخوانید
به گفته روزنامه نگار گروه فناوری شیرآلات گروه فضای مجازی ICTNNبه گزارش دویچه وله ، دویچه وله و زیمنس برای اولین بار از قطار دیجیتالی خودکار جدیدی رونمایی کردند که تحت عنوان “پروژه دیجیتالی شدن راه آهن در آلمان ، اروپا و جهان” شناخته می شود. شرکت راه آهن آلمانی Deutsche Bahn (DB) و شریکش زیمنس دوشنبه از تراموا جدید تمام اتوماتیک “Digital S-Bahn Hamburg” رونمایی کردند.
دویچه بانک قصد دارد استفاده از ترامواهای دیجیتالی جدید را برای خدمت به هامبورگ گسترش دهد و می گوید تا سال 2030 بسیاری از خطوط محلی ، منطقه ای و ملی آن از فناوری های مشابه خودرو استفاده خواهند کرد. به گفته این شرکت ، اتوماسیون کامل قطار و کنترل دیجیتال منجر به سرعت سریعتر ، سرویس بهتر و همچنین افزایش بهره وری انرژی و کاهش هزینه های عملیاتی می شود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری