این شرکت قصد دارد تست کرونا را برای کارمندانش در بعضی از دفاتر به سه بار در هفته افزایش دهد. اپل هنوز کارمندانش را به انجام تستها یا واکسیناسیون ملزم نکرده اما این اقدام احتمالا به بازگشت کامل کارمندان به دفاتر این شرکت می تواند کمک کند. اپل قصد داشت کارمندانش را تا سپتامبر به دفاترش برگرداند اما اخیر این برنامه را تا اکتبر به تاخیر انداخت. این شرکت اکنون انتظار دارد بازگشت کامل کارمندان در فوریه صورت بگیرد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، این اقدام دومین تصمیم در بخش فروش اپل است که لغو می شود. این شرکت اجبار به استفاده از ماسک در فروشگاههایش را در ژوئن لغو کرده بود اما در هفته های اخیر به دلیل افزایش موارد ابتلا، دوباره زدن ماسک را الزامی کرد.
اپل همچنین به کارمندانش اطلاع داد از تصمیم برای بازگرداندن شعبه های فروش بعضی از مناطق به وضعیت پیش از شیوع کرونا منصرف شده است. این شرکت به کارکنانش در آمریکا، مکزیک، برزیل و کانادا اعلام کرد این برنامه متوقف می شود اما این برنامه که “امروز در اپل” نام دارد در اروپا و مناطق دیگر اجرا خواهد شد. البته ممکن است این بخش هم مشمول بازبینی شود. بسیاری از فروشگاههای اپل بر اساس وقت قبلی یا به شکل اکسپرس فعالیت میکنند. در شکل اکسپرس، دکور داخلی فروشگاه تغییر کرده و دیواری در مقابل باجه های پذیرش مشتری قرار گرفته که با پلکسی گلس پوشانده شده است.
انتهای پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به نقل از منبع
به گزارش ICTNN، این شرکت آمریکایی هفته جاری به کارمندانش که در برنامه تست داخلی با شرکت کوئست دیاگنوستیکس حضور دارند، اطلاع داد به جای تست هفتگی، دو بار در هفته کیت تست کرونا را دریافت می کنند و این کیت تست را در روزهای دوشنبه و پنج شنبه دریافت خواهند کرد.
شرکت اپل برای مقابله با شیوع سریع کرونای دلتا، تست کرونا از کارمندان اداری و بخش فروش خود را افزایش می دهد.
اپل در اطلاعیه ای گفت: با شیوع انواع مسری تر ویروس کرونا مانند دلتا، بر این باوریم که انجام تست به دفعات بیشتر بهتر از شما و همه در اپل حفاظت خواهد کرد. از ۱۶ اوت شرکت کوئست دو کیت تست در هفته به جای یکی ارسال می کند.
تحریریه ICTNN شبکه خبری