حیدری با اشاره به وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای عالی فضای مجازی گفت: در مورد این وظایف ، مرکز ملی فضای مجازی از ما مطالبه می کرد و مردم انتظار داشتند ما خدمات مطلوبی را در فضای مجازی ارائه دهیم ، همه با استقرار از یک پنجره واحد ” ضربه کلیدی
وی ادامه داد: پس از حصول اطمینان از کارآیی و مفید بودن طراحی پنجره واحد سرویس در استفاده غیررسمی از آن برای کاربران ، به صورت رسمی اعلام شد.
وی با اشاره به حجم بسیار بالای خدمات ارائه شده توسط وزارت فرهنگ و ارشاد به گروه های مختلف فعال در حوزه فرهنگ و هنر ، اظهار داشت: می توان گفت بیشتر خدمات در بین دستگاه های اجرایی توسط وزارت فرهنگ ارائه می شود. و ارشاد اسلامی. ما از نظر خدمات ، مجوزها و دستورالعمل ها اساسی بودیم. بر این اساس و مطابق با ارائه خدمات جدید ، به ویژه خدمات الکترونیکی ، این دستورالعمل ها توسط مقام عالی وزارت مورد بررسی و تأیید قرار گرفت و پس از اقدامات اولیه اطلاع رسانی به طور غیر رسمی در روند کار استفاده شد.
حیدری خاطرنشان کرد: حدود یک سال از تاسیس میز خدمات الکترونیکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می گذرد ، ما موفق شده ایم فرایند صدور مجوزهای وزارتخانه در این قالب را سازماندهی کرده و بخش بزرگی از سایر خدمات خود را در پنجره سرویس واحد
بررسی اساسی ارائه خدمات
صدور مجوزها از طریق پنجره واحهد
به گزارش ICTNN ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تلاش مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی توانسته در سال های اخیر در زمینه فناوری های جدید به ویژه رسانه های دیجیتال به نتایج خوبی دست یابد. در این میان ، راه اندازی پنجره واحد برای ارائه خدمات مطلوب برای صدور کلیه مجوزهای این وزارتخانه در زمینه های مختلف فرهنگی ، هنری و رسانه ای به مردم ، توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
وی در مورد پنجره سرویس واحد خدمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این پروژه سعی کردیم موارد مهمی مانند شناسه خدمات ، الزامات خدمات ، شرایط و اسناد خدمات ، مراحل خدمات و قانونی آن را ارائه دهیم. اساس ، اطلاعات ارائه دهندگان خدمات. ” و موارد دیگر را پیش بینی کرده و راههای موثری را برای پاسخگویی به نیازها و مشکلات مشتری در قالب میز خدمات الکترونیکی پیاده سازی کنید.
وی با اشاره به اینکه آغاز استفاده از هر سیستمی برای کاربران با موانع و س questionsالات زیادی همراه است ، گفت: همکاران ما در واحدهای مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دائما در پی حل مشکلات احتمالی هستند و بنابراین از مردم به محض آنها با هر مشکلی روبرو می شوند. ” در این سیستم و سایر سیستم های وزارت ارشاد ، آن را به منظور ارائه خدمات بهتر به ما گزارش دهید.
به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ICTNN ، لادن حیدری وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به خدمات گسترده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فضای مجازی ، رتبه این وزارتخانه در راستای اهداف دولت ارتقاء چشمگیری پیدا کرده و به موقعیت بهتری دست یابد. بهتر است دنبال شود.
پنجره واحد خدمات بیشتری را در زمان کمتر ارائه می دهد
تحریریه ICTNN شبکه خبری