اگرچه نسخه تمام الکتریکی 911 تا چند سال آینده در دسترس خواهد بود ، اما نمونه اولیه ای که اخیراً در نوربرگرینگ مشاهده شده است نشان می دهد که مدل ترکیبی وعده داده شده مدتهاست به پایان چرخه توسعه خود رسیده است.
بیشتر بخوانید
او می گوید: “من بخشی از گروهی هستم که از تهویه مطبوع به سیستم خنک کننده آب رفتند و اکنون ما موتورهای توربوشارژ داریم.”
او می گوید: “وقتی به مهندسین گوش می دهیم و در مورد موتورهای احتراق با محدودیت هایی مانند سیستم اگزوز صحبت می کنیم ، بیشتر نگران این بودم که چگونه می توانم این خودرو را در 10 یا 15 سال آینده طراحی کنم ، زیرا صندوق عقب احتمالاً دو متر خواهد بود.” به “اما من نگران نیستم ، زیرا این فناوری الکتریکی آزادی بیشتری به ما می دهد. شاید با نسل بعدی ، ما هنوز بتوانیم یک موتور حرارتی 911 را ارائه دهیم. به عنوان یک طراح ، راه حل هایی پیدا خواهیم کرد.”
ماور در پاسخ به سوالی درباره مدیران پورشه که می گویند هرگز نمی توانند یک 911 برقی را تصور کنند ، گفت: “نظرات متفاوت” بخشی از فرهنگ پورشه است و به بهترین راه حل ها منجر می شود.
به گفته روزنامه نگار گروه فناوری شیرآلات گروه فضای مجازی ICTNNمایکل مور ، مدیر طراحی پورشه گفت که قبلاً تصور کرده بود که چگونه می تواند 911 برقی آینده را طراحی کند ، اما اصرار ندارد که چنین مدلی قبل از سال 2030 ظاهر شود.
ICTNN /
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
ماور در مورد چالش های تولید نسخه الکتریکی مشابه 911 با موتور عقب ، گفت: شباهت امروز بین 911 بسیار نمادین است و باید همچنان باقی بماند. ما طی سالها ثابت کرده ایم که 911 جدید همیشه 911 بوده است ، اما در عین حال یک مدل جدید است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری