به گفته گزارشگر اقتصادی IRNA ، دیروز فیلمی در رسانه های اجتماعی اکران شد و به کارمندان یک مرکز پستی که بسته های نامناسب مردم را پرتاب می کند ، نشان می دهد.
وی پس از انتشار کلیپ در شبکه های اجتماعی و سؤال کاربران از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات SID STAR Hashemi ، وی اعلام کرد: مطمئناً با این کار برخورد خواهد شد و متخلفان تحت درمان قرار می گیرند.
شرکت ملی پست در بیانیه ای گفت: “شرکت پست ملی جمهوری اسلامی ایران ابراز پشیمانی و عذرخواهی از عموم مردم ، به ویژه مشتریان خود ، که کلیپ منتشر شده متأسفانه در فضای مجازی منتشر شد.
پست خاطرنشان كرد: در آن زمان رئیس اداره پست Khorramdareh و مدیر كل استان زنجان به طور رسمی از این خطا عذرخواهی كردند ، وی خاطرنشان كرد: این خطا به دلیل بی دقتی همكاران پستی بوده و هیچ خطایی در سیستم ایجاد نشده است.
این شرکت همچنین خاطرنشان کرد: در عین حال ، به همه همکاران هشدارهای لازم در مورد چنین معایبی داده شده است و از آن زمان تاکنون هیچ اشتباهی در این زمینه پیدا نشده است.
معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست همچنین به گزارشگر اقتصادی IRNA گفت: “کیفیت خدمات پستی یکی از مهمترین شاخص های سیستم مدیریت شرکت ملی پست است که به عنوان برنامه های تعریف شده و تعریف شده برای بهبود کیفیت خدمات ، شرکای آموزش و رفتار آنها با خدمات پستی تعریف شده است.”
وی افزود: “بررسی شاخص های عملکرد در چند ماه گذشته روند بهبود کیفیت خدمات را نشان می دهد ، اگرچه سطح خدمات شرکت ملی پست تحت نظارت آژانس های نظارت و کنترل است.
معاون وزیر ارتباطات افزود: “بهبود ارتباط با مشتری یکی از مهمترین نگرانی های این شرکت است که در پرده برداری از پروژه های کوتاه مدت پس از پس از توسعه با هدف توسعه یک مرکز امور مشتری و بهبود نرم افزار و دسترسی به آنها از یک سو و اهمیت مسئولیت پذیری و اطلاعات مورد بحث قرار گرفت.”
احمدی تأکید کرد: تمرکز بر اجرای روند بهبود مداوم در شرکت ملی پست وجود دارد و موارد استثنایی که رخ می دهد به سرعت مورد تجزیه و تحلیل ، تجزیه و تحلیل و اصلاح قرار می گیرد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات