میلیون ها نفر در انگلستان قادر به دسترسی به حساب های خود در پرداخت نبودند.
روز جمعه ، بانک های انگلستان مشکلات سیستم های بانکی آنلاین خود را تأیید کردند و بسیاری از مشتریان آنها در دسترسی به پول خود در حقوق و دستمزد مشکل داشتند.
برای دومین ماه متوالی ، بانکهای بزرگ انگلستان هنگام پرداخت دستمزد با مشکلات فناوری اطلاعات روبرو هستند. کارشناسان می گویند که سیستم های بانکی آنلاین ، هنگامی که دستمزدها و فاکتورها در پایان هر ماه در حساب ها قرار دارند ، اغلب با نرخ فعالیت بالایی دست و پنجه نرم می کنند.
در پیام های منتشر شده به صورت آنلاین ، بانک ها اعلام کرده اند که سعی می کنند سیستم های خود را به حالت عادی برگردانند.
در پیامی در وب سایت خود ، بانک ملی گفت: “برخی از سهم ها و رسانه ها اکنون به تأخیر افتاده اند ، اما همه چیز طبیعی است.” بدهی مستقیم و دستورات ثابت به طور کلی کار می کنند ، اما پرداخت ها به نوبه خود انجام می شود و به زودی انجام می شود و مشتریان هیچ کاری برای انجام ندارند.
در وب سایت خود ، Bank of Post Direct گفت که خدمات بانکی موبایل و خدمات بانکی آنلاین با مشکلات پرداخت روبرو هستند. اندکی پس از آن ، Lloyds و Holifax Banks همچنین مشکلات مربوط به عدم توانایی ورود به خدمات بانکی آنلاین و برنامه های مربوط به بانک تلفن همراه خود را تأیید کردند.
براساس وب سایت وضعیت خدمات Dowtto-Detector ، کاربران روز جمعه گزارش دادند که به خدمات تعدادی از بانک هایی که مشتریان آنها به صورت آنلاین یا با حرکت مشکل داشتند ، دسترسی پیدا کنند.
براساس تعویق اخبار تلگراف ، FinTech ، یک متخصص fintech ، بانک ها به سختی می توانند با فناوری های تکامل همگام شوند.
پایان پیام
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات