نادلا گفت: «کاربران بازی شروع به سرمایهگذاری روی آواتارهای خود و ایجاد دنیا در Minecraft کردند. در سه ماهه گذشته، فروش مجموعه های اداری و خدمات ذخیره سازی و پردازش داده ها 14 درصد در سطح سازمانی و 15 درصد در سطح مصرف کننده رشد داشته است. شبکه اجتماعی آن، لینکدین، 37 درصد رشد کرد.
ادامه مطلب
در پایان ماه اکتبر، مایکروسافت اعلام کرد که De Hatt را خریداری کرده است، یک شرکت نظارت بر محتوا که درگیر حذف محتوای مشکل دار Xbox است. بازی های ویدیویی را برای دنیای متوارس تبلیغ کنید. این بازی تنها یکی از اجزای پلتفرم هایی مانند «Roblox» یا «Minecraft» است که نوجوانان به طور خاص برای یافتن خود از آن استفاده می کنند.
ICTNN مایکروسافت تا پایان سال 2021 درآمد زیادی در حوزه فناوری اطلاعات به دست آورده است و قصد دارد از این سود برای سرمایه گذاری در بازی های ویدیویی و متاور استفاده کند.
ICTNN/
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
جلسات بر روی یک پلت فرم (Teams) با همکاری واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی برگزار می شود، این جلسات از صفحه نمایش، کامپیوتر یا گوشی های هوشمند شروع می شود. اما برخی از تحلیلگران توانایی مایکروسافت برای حرکت سریع را زیر سوال می برند، تا حدی به این دلیل که خرید اکتیویژن بلیزارد زمان می برد و تا حدودی به این دلیل که بهبود پس از اپیدمی می تواند منجر به کاهش تقاضا و درآمد شود.
گروه مایکروسافت امیدوار است بازی های Activision را در سرویس اشتراک ماهانه ایکس باکس ادغام کند. این عملیات مایکروسافت را بعد از چین و ژاپن به سومین شرکت بازی های ویدیویی از نظر فروش تبدیل می کند.
به گزارش سایت elbalad; ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت روز سهشنبه گفت: «ما معتقدیم که موقعیت خوبی برای مشارکت در نسل بعدی اینترنت داریم. هفته گذشته اعلام کرد که قصد دارد مهمترین محصولات بازی را به دست آورد و در دنیای مجازی Metarus گسترش یابد. سال گذشته، مایکروسافت 51.7 میلیارد دلار از جمله 18.8 میلیارد دلار درآمد کسب کرد. نتایجی که میانگین انتظارات تحلیلگران را در هم شکست.
تحریریه ICTNN شبکه خبری