این سرویس در بین مصرف کنندگان هندی محبوب شده است و سامسونگ که دستگاه های خود را به صورت آنلاین از طریق شبکه ای متشکل از 180000 فروشگاه در سراسر هند به فروش می رساند، به دنبال گسترش این برنامه است. این برنامه در حال حاضر در 50000 فروشگاه موجود است و بازارهای شهرهای کوچک و روستایی و همچنین شهرهای بزرگ را پوشش می دهد. برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، خریداران باید شناسایی و بررسی اعتبار مناسب را ارائه دهند.
Samsung Electronics در حال راه اندازی یک برنامه اعتباری مصرف کننده است که سه سال پیش در هند با هدف افزایش فروش تلفن همراه در این کشور راه اندازی شد.
ICTNN/
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش ICTNN، این غول فناوری کره جنوبی ماهانه پنج میلیارد روپیه (۶۵.۸ میلیون دلار) از طریق سرویس «سامسونگ فاینانس پلاس اعتبار» به فروش می رساند. این برنامه به خریداران این امکان را می دهد که هزینه یک گوشی هوشمند را به صورت اقساطی پرداخت کنند. راجو پولان، رئیس تجارت تلفن همراه سامسونگ در هند گفت: «این روند احتمالاً فروش شرکت را از طریق این کانال در سال جاری دو برابر خواهد کرد. این برنامه در سال گذشته حدود 30 میلیارد روپیه فروش داشت.
طبق گزارش بلومبرگ، این شرکت قصد دارد در سال جاری پنج مدل گوشی هوشمند تولیدی جدید عرضه کند که سه مدل از آنها دارای اتصال بی سیم 5G خواهند بود. سامسونگ روی بخش گوشی های با قیمت 20000 تا 45000 روپیه تمرکز خواهد کرد.
سامسونگ یکی از پرفروشترین برندها در بازار گوشیهای هوشمند هند است، اما سهم بازار آن توسط رقبای چینی مانند شیائومی و رالمی که قیمتهای پایینتر، باتریهای بزرگتر و دوربینهای قدرتمندتر ارائه میدهند، تهدید شده است. تجارت موبایل سامسونگ که حدود 70 درصد از فروش این شرکت در هند را تشکیل می دهد، در پایان مارس 2021 به بیش از 550 میلیارد روپیه رسید.
تحریریه ICTNN شبکه خبری