ماه گذشته، اینستاگرام شروع به آزمایش تصاویر و ویدیوهای تمام صفحه کرد، اما بازخورد مثبتی از کاربران دریافت نکرد.
آدام ماسری هفته گذشته با انتشار ویدیویی در توییتر اذعان کرد که فید آزمایشی متمرکز بر ویدیوی این پلتفرم هنوز خوب نبوده و قبل از انتشار برای همه کاربران اینستاگرام نیاز به بهبود دارد. با این حال، او خاطرنشان کرد که اینستاگرام به طور اجتناب ناپذیری به مرور زمان ویدئو محور می شود زیرا این محتوایی است که مردم به اشتراک می گذارند. به عبارت دیگر، به تماشای موزیک ویدیوهای بیشتر عادت کنید.
ICTNN
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
به گزارش وب سایت Engjet، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا پلتفرم – شرکت مادر اینستاگرام – در کنفرانس درآمد این شرکت در هفته گذشته گفت: حدود 15 درصد از پست های مشاهده شده در فیس بوک و اینستاگرام حتی بیشتر بوده است. توسط الگوریتم ها به کاربران توصیه می شود. زاکربرگ انتظار دارد حجم پیام های توصیه شده در سال آینده دو برابر شود.
به گزارش ICTNN، حالا آدام مصری، مدیرعامل اینستاگرام مدعی شده است که این تست تا چند هفته دیگر به پایان می رسد. او به Platformer گفت: “کاربران از طراحی مجدد جریان عصبانی هستند و استفاده از محتوا زیاد نبوده است.”
سلبریتیهای اینستاگرام اخیراً این شبکه اجتماعی را به دلیل تلاش برای شبیه شدن به تیک توک مورد انتقاد قرار دادهاند و درخواستها و پستهای متعدد در پلتفرم رسانههای اجتماعی خواستار آن شده است که اینستاگرام با تمرکز مجدد روی عکسها به همان اینستاگرام تبدیل شود.
اینستاگرام فید تمام صفحه را آزمایش کرد و تعداد زیادی پست توصیه شده را در فید کاربر برای رقابت با تیک توک نمایش داد. زمانی که کاربران صرف تماشای ویدیوهای Reels میکنند در سه ماهه گذشته 30 درصد افزایش یافته است و موساری میگوید که علیرغم تغییرات اخیر اینستاگرام، ویدیو به تدریج پذیرفته شده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبری