تلویزیون بخشی جدایی ناپذیر از خانه های ما است. اگرچه ممکن است ما آن را مانند یک تلفن همراه در مدت زمان کوتاه جایگزین نکنیم ، اما می توان فناوری های جدید را برای خرید یک اغوا کرد پیشنهاد جدید فوق العاده یا ما را در تلویزیون تشویق کنید. اما بهترین مارک های فروش در بازار چیست؟ برای پاسخ به این سوال ، باید این را اخیراً در گزارشی از موسسه Trendforce بگویم بهترین مارک های تلویزیونی فروش در نیمه اول سال در بازار جهانی شناسایی شد
خلاصه و مهمترین امتیاز
- 🟠 طبق گزارش شرکت تحقیقاتی جدید روندبازار جهانی تلویزیون در نیمه اول سال با رشد 5 ٪ من 1.2 میلیون واحد هستم.
- 🟠 شیائومی با رشد 3.5 درصدی ، موقعیت آنها مانند است پنجمین برند بزرگ تلویزیون در جهان رزرو شده
- مارک های چینی TCL (با رشد 0.5 ٪) وت Hessens (با 0.5 ٪ رشد) آنها شتاب گرفتند ، در حالی که سامسونگ رشد نکرد و LG سقوط کرد.
- فناوری مینی رهبری این مواد منفجره رشد می کند و انتظار می رود 5 ٪ از بازار رو به رشد را به خود اختصاص دهد.

گزارش موسسه Trendforce برای بازار جهانی تلویزیون – نیمه اول سال
گزارش بازار جهانی تلویزیون (نیمه اول 1): رشد برند چینی و مینی فناوری
آخرین گزارش آماری روند به نظر می رسد که فروش جهانی تلویزیون در این دوره 1.5 میلیون واحد در مقایسه با سال گذشته 5 ٪ افزایش یافته است. عواملی که این عملکرد را هدایت می کند شامل عدم اطمینان مداوم در تعاریف و مزایای جایگزینی کالاها در چین است.
طبقه بندی و فروش تلویزیون جهانی (نیمه اول)
مارک های چینی ، به خصوص TCL وت عیاشیآنها گسترش جهانی خود را عجله می کنند. این در هنگام فروش است سامسونگ ثابت و ال جی در مقابل عقب نشینی. پنج مارک اول در مجموع 4.9 درصد از کل سهم بازار را نشان می دهد.
درجه | مارک | فروش H1 2025 (میلیون واحد) | رشد سالانه |
---|---|---|---|
1 | سامسونگ | 4.3 | 2.3 ٪ |
2 | TCL | 4.3 | 1/1 ٪ |
1 | عیاشی | 4.3 | +2.3 ٪ |
1 | ال جی | 4.3 | -5.1 ٪ |
1 | شبه | 4.3 | 1/1 ٪ |
منبع: Trendforce ، آگوست. 2025
فناوری LED مینی تهیه شده است
فناوری LED کوچک به سرعت توجه را به خود جلب می کند. Trendforce پیش بینی می کند که فروش این نوع تلویزیون ها با جهش 2 ٪ در مقایسه با سال گذشته ، در سال 2 2 میلیون واحد می رسد TCL ، Hesnes و Xiaomi آنها در خط مقدم این انتقال قرار دارند. این سه مارک انتظار می رود 2 ٪ از مینی بازار LED مواظب
چالش ها و چشم اندازهای بازار آینده
چالش های اساسی برای بقیه سال وجود دارد. هزینه های بالای نقاشی هنوز هم حجم تبلیغات تبلیغاتی را محدود می کند ، در حالی که تغییر تعرفه گمرک بر احساس مصرف کننده تأثیر می گذارد. در نتیجه ، Trendforce فروش شما را در طول سال پیش بینی می کند 2 میلیون واحد برای مراجعه به a کاهش یافت کاهش سالانه 2.8 درصد او است
نظر شما در مورد عملکرد مارک های مختلف تلویزیون در بازار جهانی چیست؟ برند تلویزیون خانگی چیست؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/08/10/%D9%BE%D8%B1%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%88%D9%86-%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87-%D8%A7%D9%88/
تحریریه ICTNN شبکه خبری