گلکسی Z Fold 5 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و سنسور دوربین ISOCELL GN3 معرفی خواهد شد
مشتریان ناراضی تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ در لهستان با چند مشکل مواجه هستند. اولین مورد این است که به مرور زمان، لایه محافظ بالای صفحه نمایش خراب میشود. مورد دوم آن است که مراکز تعمیرات سامسونگ، تمایل زیادی به قبول مسئولیت ندارند و به درستی زیر بار تعمیرات نمیروند؛ مگر آنکه از طریق پست های منفی رسانه های اجتماعی تحت فشار قرار گیرند. همانطور که در اوایل سال جاری گزارش دادیم، مشتریان سایر بازارهای کوچک مانند هلند نیز مشکلات مشابهی را با گوشی های تاشو سامسونگ تجربه کرده اند. آن ها میگویند تعمیرات دستگاه های تاشو گارانتی دار، توسط مراکز تعمیرات سامسونگ چند روز طول میکشد. و از مشتریان خواسته میشود که گوشی های خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانند.
همانطور که SamMobile اشاره کرده است، سامسونگ از سال ۲۰۱۹ میلیون ها گوشی تاشو فروخته است. و به نظر میرسد اکثر مشتریان از تصمیم خود برای پیوستن به این بخش نوظهور گوشی های هوشمند خوشحال هستند. با این حال، هر چه سامسونگ گوشیهای تاشو بیشتری بفروشد، شکایات بیشتری در مورد انعطافپذیری پنلهای تاشو دیده خواهد شد. البته همانطور که اشاره کردیم، در برخی موارد خود مشتریان به صورت عمدی لایه محافظ گوشی خود را برداشته اند. البته غیر قابل انکار است که برخی مشتریان علیرغم نگهداری مناسب گوشی های هوشمند تاشو خود، اما با مشکلات سخت افزاری مواجه میشوند.
طبق گزارش ها، گروهی از مشتریان لهستانی سامسونگ به دلیل دوام پایین گوشی های تاشو، به دنبال طرح دعوی حقوقی علیه این شرکت هستند. بیش از ۱۱۰۰ مشتری سری گلکسی فولد و فلیپ در لهستان شکایات خود را به یک گروه فیس بوک آورده؛ و در آن جا تجربیاتی را که با خدمات پشتیبانی و تعمیرات مشتری سامسونگ داشته اند به اشتراک گذاشتند. گویا اکثر مشتریان تلفن های تاشو سامسونگ ناراضی هستند.
برخی مراکز تعمیر سامسونگ، مسئولیتی در برابر مشتریان ناراضی تلفن های تاشو قبول نمیکنند.
برخی مشتریان سامسونگ لهستان موفق به تعویض محافظ صفحه نمایش رایگان گوشی تاشو خود شده اند. اما برخی دیگر، چندان خوش شانس نبودند. مشخص نیست که چرا آنان از تعمیرات رایگان محروم شدند. احتمالا خود کاربران اقدام به برداشتن لایه محافظ نمایشگر کرده اند. شایان ذکر است که سامسونگ تنها یک سال گارانتی ارائه میدهد. و خریداران گوشیهای قدیمی تاشو گلکسی از این امر راضی نیستند. به خصوص که آن ها بیش از ۱,۰۰۰ دلار (یا حتی نزدیک به ۲,۰۰۰ دلار) برای خرید دستگاههای خود خرج کردهاند. با این وجود، حتی مشتریانی که میتوانستند تلفنهای تاشو خود را به صورت رایگان تعمیر کنند، این تجربه را «نا خوشایند» توصیف کرده اند. آنها از آسیب پذیری تلفن های هوشمند تاشو آگاه شده اند و حتی برخی نیز از ترس رخ دادن دوباره این اتفاق به دنبال فروش دستگاه خود هستند.