بفرست برای دوستات
بفرست برای دوستات
منبع: https://toranji.ir/2023/02/27/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D9%86%D9%88%DA%A9%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D9%85-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%82%D8%B1/
روز گذشته، نوکیا از لوگو جدید خود رونمایی کرد. این شرکت در پی ساخت هویتی جدید برای برند خود است. این خبر تعجب آور بود. زیرا لوگو قدیمی نوکیا حدود ۴۵ سال مورد استفاده قرار گرفت. و این لوگو تبدیل به یک نماد در سراسر دنیا شده بود. زیرا این شرکت برای سال ها بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان بود.
اگرچه گوشیهای هوشمند و تلفنهای همراه با نام تجاری نوکیا در بازار وجود دارد، اما آنها توسط این شرکت فنلاندی ساخته نشدهاند. در حقیقت این گوشی ها توسط HMD Global به فروش میرسند. سایر دارندگان مجوز برند نوکیا عبارتند از: RichGo (گوشی)، Flipkart (تلویزیون های هوشمند)، StreamView GmbH (دستگاه های پخش)، و Off Global (لپ تاپ). در محصولات این شرکت ها همچنان از لوگوی قدیمی نوکیا استفاده خواهد شد.
برای طرفداران سرسختی که نتوانستند این تغییر را هضم کنند، خبرهای خوبی داریم! این شرکت تأیید کرده است که لوگو قدیمی نوکیا باز هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حقیقت دارندگان مجوز استفاده از برند نوکیا که با محصولات مصرفی سر و کار دارند. همچنان به استفاده از لوگو قدیمی این شرکت ادامه خواهند داد.
ICTNN - شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات با هدف اطلاع رسانی جامع در حوزه اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات به شما خدمت رسانی می کند
© 2021 ICTNN - بهینه سازی و اجرا توسط محمدصادق مجدی.
© 2021 ICTNN - بهینه سازی و اجرا توسط محمدصادق مجدی.