شیائومی در بازار تلفن های هوشمند اروپا پیروزی بزرگی کسب کرد و طبق گفته های کانال ، اپل در سه ماهه دوم سال در رده دوم قرار گرفت.
خلاصه و مهمترین امتیاز
- 🟠 طبق گزارش شرکت تحقیقاتی جدید اندازه برای سه ماهه دوم ؛ شبه غرق شدن سیب، به مقام دوم در بازار تلفن های هوشمند اروپا پس انداز
- 🟠 شیائومی با رشد سالانه 1 ٪+، سهم خود را در بازار رقم بزنید 2 ٪ من انجام دادم
- 🟠 در جلو ، سیب با کاهش 5 ٪ در فروش و مقام سوم و سامسونگ آنها با کاهش 5 ٪ روبرو هستند (هرچند که در وهله اول).
- 🟠 این موفقیت بزرگ استراتژی “محبوب” شیائومی به محصولات بالا نسبت داده می شود.

نسخه ای از گزارش موسسه کانالیز در مورد موقعیت بازار تلفن همراه اروپا در سهم در سال دوم 2
شیائومی 5 ٪ سهم در بازار را بدست آورده است ، که یک جهش عالی و یک علامت واضح است که نشان می دهد استراتژی متمایز شیائومی به یکی از رقابتی ترین مناطق جهان پاسخ می دهد. آقای Lu Vibing (Lu Weibing)رئیس جمهور شیائومی این خبر را تأیید کرد و بر رشد اخیر این شرکت و حضور روزافزون آن در بخش عالی تأکید کرد.
ترتیب و مشارکت بازار تلفن هوشمند در اروپا (Q2 2025)
در زیر آمار فروش دقیق و سهم بازار از پنج مارک برتر اروپا (به جز روسیه) ، براساس گزارش کانال ها.
درجه | یک شرکت | سهم بازار | رشد سالانه |
---|---|---|---|
1 | سامسونگ | 1 ٪ | -3 ٪ |
2 | شبه | 1 ٪ | 1 ٪ |
1 | سیب | 1 ٪ | -1 |
1 | لنوو (موتورولا) | 1 ٪ | -3 ٪ |
1 | سریع | 1 ٪ | 1 ٪ |
تجزیه و تحلیل عملکرد شیائومی و تحلیل استراتژی
Le Bebo به وضوح بیان شده است: رشد شیائومی در اروپا ریشه در تمرکز خود بر روی محصولات متمایز دارد. این شرکت دیگر از شناخت خود به عنوان یک برند اقتصادی راضی نیست. در عوض ، شیائومی در حال اجرا است در دستگاه های بالا سرمایه گذاری کنید این برنامه برای رقابت مستقیم با بازیگران مشهور مانند اپل و سامسونگ در بازار ارزشمند طراحی شده است.
این چرخش استراتژیک در حال حاضر تکمیل شده و شهرت شیائومی را تقویت می کند و به آن اجازه می دهد تا به قیمت های بالاتر و حاشیه سود در بازارهای پیشرفته دست یابد.
عملکرد سایر مارک ها در بازار موبایل اروپا در سال دوم
گزارش Canalys همچنین می تواند بر عملکرد مارک های Lenovo و ریلی متمرکز شود. لنوو در واقع محصولات موتورولا عرض 2 ٪ کاهش شدید دارد. در مقابل یک برند چینی دیگر ، یعنی جهان او توانست 5 ٪ رشد کند و به عقب حرکت کند.
همچنین می توان گفت که از هر 5 تلفن همراه که در اروپا فروخته می شود ، یکی از آنها است سامسونگ آنها دارند 5 ٪ از این بازار برجسته می تواند درآمد خوبی برای کره ای ها داشته باشد. بالاخره سیب با 5 ٪ سهام ، من موفق شدم در مکان سوم بنشینم و ممکن است بتوانم تا پایان سال آماری را به روشی متفاوت اختصاص دهم.

نسخه ای از گزارش موسسه کانالیز در مورد موقعیت بازار تلفن همراه اروپا در سهم در سال دوم 2
به نظر شما ، آیا شیائومی می تواند این موفقیت را در دوره های دیگر تکرار کند؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/08/07/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%B1%D8%A7-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%8C-%DA%A9%DB%8C-%D9%88-%DA%86/
تحریریه ICTNN شبکه خبری