بعد از تبلیغات گزارش مالی برای فصل 1 سامسونگ با سرمایه گذاران جلسه تحلیلی برگزار کرد. در این جلسه ، سامسونگ اعلام کرد که درآمد خالص آن در این دوره با 4.9 درصد افزایش به 1.5 میلیارد دلار افزایش یافته است. این رشد به دلیل فروش شدید گلکسی S25 و سایر محصولات ارزشمند بود. این شرکت همچنین اطلاعاتی در مورد خطوط تولید آینده ارائه داد. مهمترین تبلیغات سامسونگ برنامه نمایش شامل گلکسی 11 کاملاً روی هوش مصنوعی و همچنین یک ساعت هوشمند تمرکز کنید گوزن با یک طراحی نوآورانه تا پایان سال.
Tab Samsung Galaxy 11 با اطلاعات سامسونگ
سامسونگ هر ساله دیسک پیشگام جدید خانواده خود دره کهکشان S ارائه بنابراین ، راه اندازی نسل جدید در سال 6 تنها امکان پذیر نیست. با این حال ، نکته جدید این است که سامسونگ در آینده نزدیک قصد دارد در تمام دستگاه های رایانه لوحی بالا تأثیر بگذارد. “کهکشان هوش مصنوعی“تنظیم شده”.
این رویکرد بازتابی از استراتژی جامع سامسونگ است که تجربه کاربر را در سالهای اخیر با استفاده از هوش مصنوعی بهبود بخشیده است. بنابراین انتظار می رود رایانه لوحی جدید از ویژگی هایی مانند ترجمه همزمان ، دستیار هوشمند داخلی و عملکرد چند برنامه ای برخوردار باشد.

Tab Samsung Galaxy 11 با اطلاعات سامسونگ
Galaxy Watch با طراحی نوآورانه و قابلیت های بهداشتی جدید
در مورد ساعت هوشمند ، سامسونگ اظهار داشت که “Galaxy Watch با طراحی نوآورانه و ویژگی های بهداشتی گسترده»در دست توسعه. این شرکت همچنین اعلام کرده است که تمرکز خود را بر تطبیق هوش مصنوعی و سلامت در دستگاه های پوشیدنی در آینده نزدیک افزایش می دهد.
پیش از این ، شایعات مربوط به Galaxy Watch 8 و Galaxy Watch 8 Classic ساعت در خط تولید سامسونگ منتشر شد. با این حال ، دقیقاً همان چیزی نیست که “طراحی نوآورانه” ذکر شده در کنفرانس را تغییر دهیم ، بلکه اهمیت این امر همانطور که سامسونگ در جلسه تحلیلی اعلام کرد.
استراتژی آینده سامسونگ در زمینه تلفن همراه
سامسونگ همچنین در مورد استراتژی آینده تلفن هوشمند خود صحبت کرده است. این شرکت اعلام کرده است که به دنبال حفظ الگوی متمرکز بر پیامدهای این امر است. Galaxy S25 Edge این باعث افزایش این رویکرد می شود. علاوه بر این مشکل ، سامسونگ قصد دارد هوش فوق العاده این سری A را گسترش دهید تا کاربران بتوانند از آزمایشات غنی تر در دستگاه های متوسط ترجمه شده استفاده کنند.
علاوه بر این ، سامسونگ به دنبال ورود به محصولات جدید مانند هدفون XR این است که فرصت های رشد بیشتری را در آینده فراهم کنیم. این تصمیم حاکی از آمادگی سامسونگ برای به دست آوردن سهمی از بازارهای نوظهور است.
سخنرانی نهایی
با توجه به اینکه سامسونگ در سال جاری شاهد رشد چشمگیر سود خالص خود بوده است ، به نظر می رسد که استراتژی تمرکز روی محصولات بالا و محصولات هوشمند به خوبی به نیازهای بازار پاسخ می دهد. طبق برنامه های اعلام شده ، راه اندازی Galaxy Tab S11 می تواند با قابلیت های هوش مصنوعی و یک ساعت هوشمند جدید با طراحی نقاط قوت اصلی سامسونگ در نیمه دوم باشد.
نظر شما در مورد استراتژی آینده سامسونگ برای محصولات جدید برای این برند چیست؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/05/01/%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%A8-%D8%A7%D8%B3-11-%D8%A8%D8%A7-%D9%87%D9%88%D8%B4-%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C/
تحریریه ICTNN شبکه خبری