Spatifa ، که در صدر سال گذشته با قیمت های اشتراک بالا سود کسب کرده است ، اکنون به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود از کاربران است. گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد یک سطح مشترک گران تر به نام Music Pro را ارائه دهد ، با ویژگی های جدید در دسترس کاربران با لکه بینی کردن قرار دادن
ویژگی جدید Spotify ؛ با ویژگی های پیشرفته در جاده گران تر است
این اشتراک جدید برای اواخر سال امکان پذیر است و علاقه مندان باید ماهانه تا 1.2 دلار ، هزینه اضافی علاوه بر برنامه فعلی آنها.

با لکه بینی کردن
به گفته بلومبرگ ، Spatifa جزئیات این طرح را نقض نکرد و ممکن است زمان قیمت گذاری و فرار را تغییر دهد. با این حال ، منابع آگاه از اشتراک موسیقی Pro کیفیت صدای بالا و یک هوش مصنوعی این آهنگ برای ریمیکس فراهم می کند. این ویژگی به کاربران امکان می دهد آهنگ های مختلفی را از هنرمندان مختلف ترکیب کنند.
امکانات ویژه کنسرت ها و نسخه تدریجی این طرح
Spatifa همچنین یک بلیط کنسرت را با اشتراک موسیقی Pro آزمایش می کند. این ویژگی شامل امکان خرید زود هنگام بلیط و دستیابی به صندلی های بهتر خواهد بود. Spotify قصد دارد طرح را در یک مرحله پیاده سازی کند و به مرور زمان ویژگی های بیشتری را اضافه کند. علاوه بر این ، قیمت موسیقی Pro مطابق با منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود و احتمالاً در کشورهای در حال رشد در مقایسه با سایر مناطق ارزان تر خواهد بود.
Spatifa با ناشران موسیقی
در حال حاضر ، Spatifa در حال مذاکره با بسیاری از شرکت های فروش بلیط ، برگزارکنندگان کنسرت و ناشران موسیقی برای راه اندازی این طرح مشترک جدید است. انتظار می رود این شرکت پس از آماده شدن Music Pro ، جزئیات بیشتری را صادر می کند.
نظر شما در مورد این طرح جدید Spatfai چیست؟ آیا از این برنامه استفاده می کنید؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/02/15/%D8%A8%D9%87%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-spotify-%D9%88-%D8%A8/
تحریریه ICTNN شبکه خبری