طرفداران دارک سولز 2 باید خود را برای یک تجربه عالی آماده کنند. خالق مد محبوب DS2LightingEngine در حال کار بر روی نسخه جدیدی است که پشتیبانی بلادرنگ RTGI را اضافه می کند. اگرچه زمان دقیق انتشار این ماد اعلام نشده است، اما گانابوی اسکرین شات هایی از آن منتشر کرده است.

این مد قرار است پشتیبانی مناسبی از Ray Tracing Global Illumination را ارائه دهد که به هیچ وجه شبیه به روشهای مبتنی بر «هک RT» مانند Reshade نیست.
برای نشان دادن مزایای بصری RTGI، سازنده مد مقایسه مستقیمی بین نورپردازی نسخه استاندارد بازی و نورپردازی مبتنی بر RTGI منتشر کرد. در سمت چپ نورپردازی پیش فرض نسخه استاندارد و در سمت راست نورپردازی مبتنی بر RTGI قرار دارد. همانطور که می بینید، Dark Souls 2 با نورپردازی پیش فرض خود کیفیت پایینی دارد، اما با فعال کردن RTGI می تواند از نظر بصری در حد بسیاری از عناوین نسل فعلی ظاهر شود.


سازنده مود تصاویر بیشتری منتشر کرده است که در زیر می توانید مشاهده کنید. اسکرین شات مجسمه اژدها یادآور اولین تصاویری است که فرام سافت قبل از دانگرید Dark Souls 2 به اشتراک گذاشته بود. بنابراین، به لطف RTGI، نسخه ای از DS2 ممکن است در نهایت در دسترس باشد، که به دیدگاه اصلی سازندگان در طول تولید نزدیک تر است.






همانطور که گفته شد، تاریخ انتشار خاصی برای مود جدید DS2LightingEngine اعلام نشده است، اما به محض انتشار اخبار جدید، فاش خواهد شد.






































