اظهارات ماسک امروز پس از گزارشی از واشنگتن پست در اوایل این هفته منتشر شد که نشان داد اپل «حدود 131600 دلار برای تبلیغات Twitter بین 10 تا 16 نوامبر خرج کرده است که از 220800 دلار بین 16 تا 22 اکتبر کاهش یافته است.»
ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، امروز در جریان گفتگوی دو ساعته توییتر اسپیس که توسط Bloomberg برگزار شده بود، بیان کرد که اپل تبلیغات در شبکه اجتماعی توییتر را «بهطور کامل از سر گرفته است». ماسک همچنین تأیید کرد که اپل بزرگترین تبلیغکننده و مشتری توییتر محسوب میشود.
ازسرگیری تبلیغات در توییتر توسط اپل
بفرست برای دوستات