من به آن اشاره کردم سامسونگ تولید عظیم یک دوربین جدید بزرگ شدن مداوم (بزرگ شدن مداوم) این برای تلفن های هوشمند شروع شد. این فناوری که بزرگ شدن بصری را در محدوده وسیع تری فراهم می کند ، در حال حاضر برای تلفن های همراه چینی آماده می شود ، و شاید ما به زودی آن را در کهکشان سامسونگ نبینیم.
خلاصه و مهمترین امتیاز
- سامسونگ تولید انبوه فناوری دوربین جدید را با تقویت نوری ثابت آغاز کرده است.
- 🔹 این فناوری ابتدا در مارک های چینی بالا استفاده می شود.
- 🔹 انتظار نمی رود این دوربین پیشرفته به زودی در سری گلکسی سامسونگ استفاده شود.
- این استراتژی سامسونگ اجازه می دهد تا از فروش قطعات یدکی و آزمایش فن آوری های جدید در بازار بهره مند شود.
دوربین بزرگنمایی مداوم سامسونگ به زودی به تلفن های کهکشان نمی آید
شاید شما سالها منتظر پیشرفت های بزرگی در دوربین پیشرو کهکشان باشید. با این حال ، شایعات اخیر نشان می دهد که راز Galaxy S26 در این زمینه هیچ تغییر اساسی ایجاد نخواهد شد. برای زخم ، سامسونگ تولید عظیمی از فناوری دوربین جدید و چشمگیر را با بزرگنمایی مداوم آغاز کرده است که متأسفانه به زودی در تلفن های کهکشان نخواهیم دید.
افشای معروف گفت ، ایستگاه چت دیجیتالشما می توانید انتظار داشته باشید که فناوری دوربین بزرگنمایی مداوم سامسونگ را در نسل بعدی تلفن های هوشمند چینی بالا مشاهده کنید. این فناوری به احتمال زیاد دوربین را ترکیب می کند ماشینهای افراطی آینده از آن استفاده خواهد شد ، اما مسخره ، نه در سامسونگ اولترا.

دوربین بزرگنمایی مداوم سامسونگ
چگونه بزرگنمایی نوری کار می کند و تفاوت با بزرگنمایی جریان چیست؟
این دوربین جدید گامی بزرگ به سمت آنچه باید به آن عادت کنیم است. بیشتر دوربین های فعلی تلفن ، حتی در دستگاه های بالا بزرگنمایی نوری ثابت است آنها استفاده می کنند این بدان معنی است که شما در یک بزرگ شدن خاص مانند 3 برابر یا 5 برابر شما یک تصویر واضح دریافت می کنید ، اما در این میان هر سطح بزرگ شده است ، تخفیف های دیجیتال این می تواند به تصاویر با کیفیت پایین منجر شود.
لنزهای بزرگنمایی مداوم متفاوت است. این لنز مانند یک دوربین حرفه ای و با آن کار می کند مواد داخلی را جابجا کنیداین کیفیت بصری واضح و واضح را در سراسر بزرگنمایی حفظ می کند.
استراتژی سامسونگ نسبت به فن آوری های جدید چیست؟
این اولین بار نیست که سامسونگ به جای اجرای اولیه دستگاه های خود ، آخرین فناوری خود را برای مارک های رقیب راه اندازی کرده است. این روش حتی سنسورهای دوربین همچنین محدود نیست. به عنوان مثال ، ما در گذشته اخیر دیدیم که این شرکت قبل از دستگاه های کهکشان خود ، مانند اپل و گوگل ، فن آوری های نمایشگر جدیدی را معرفی کرده است.
به نظر می رسد استراتژی سامسونگ دو هدف اصلی را دنبال می کند:
- سود: سامسونگ ، به عنوان یک شرکت غول پیکر با بخش های زیادی ، با فروش پیشرفته ترین فن آوری های خود به مارک های سوم ، سود زیادی دارد.
- زمینه آزمایشی: غول کره می تواند از این مارک های سوم احزاب به عنوان “زمینه آزمایشی” استفاده کند تا مشخص کند آیا فناوری های جدید آن به اندازه کافی بالغ شده اند تا به دلیل مشکلات احتمالی آینده ، اجرای جمعی را انجام دهند.
با این حال ، امیدواریم که در اسرع وقت فناوری مداوم سامسونگ را در اسرع وقت در کهکشان ببینیم.
نظر شما در مورد این استراتژی سامسونگ چیست؟ آیا در نظر دارید آخرین فناوری ها را برای رقبا به عنوان یک مرحله تجاری هوشمند فروش کنید یا برای کاربران وفادار کهکشان مضر است؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/09/14/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%88%D9%85-%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF/
تحریریه ICTNN شبکه خبری