تاد هاوارد، کارگردان عنوان مورد انتظار The Elder Scrolls 6، در کنفرانس های جدید خود از این بازی به عنوان یک شبیه ساز فانتزی یاد کرده است.

بازی Elder Scrolls 6 برای اولین بار در جریان رویداد E3 2018 معرفی شد و تا کنون اطلاعات زیادی منتشر نشده است. اواسط سال گذشته اعلام شد که این بازی نقش آفرینی از مرحله پیش تولید خارج شده و وارد پروسه تولید کامل شده است. تاد هاوارد اخیرا در مصاحبه جدید خود درباره این بازی توضیح داده است.
هاوارد در مصاحبه ای با The Telegraph توضیح مختصری در مورد The Elder Scrolls 6 داد و در این باره گفت:
ما می خواهیم این پروژه نقش یک شبیه ساز دنیای فانتزی را ایفا کند و بسته به زمان سپری شده راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. من عاشق استارفیلد هستم و با وجود اینکه احساس میکنم تجربهای بسیار بزرگتر از آن چیزی است که بیشتر مردم به آن اعتبار میدهند، اما موافقم که نیاز به تنظیم دقیق دارد. بنابراین ما امیدواریم که با ایجاد The Elder Scrolls 6 از این موضوع درس بگیریم.
The Elder Scrolls 6 مانند Starfield از Creation Engine 2 استفاده می کند. تاد هاوارد در مورد این موضوع افزود:
فناوری Creation Engine 2 برای عناوین Starfield و The Elder Scrolls 6 توسعه یافته است. خوب است فکر کنیم که The Elder Scrolls 6 هنوز در مرحله طراحی است. اما ما به فناوری نگاه می کنیم و از خود می پرسیم: “آیا این فناوری می تواند کاری را که ما می خواهیم در بازی انجام دهیم انجام دهیم؟” » هر بازی دارای مجموعه ای از فناوری های جدید خواهد بود و The Elder Scrolls 6 دارای تعدادی افزودنی به Creation Engine 2 خواهد بود که بازی به آن نیاز دارد.
نظرت راجع به آن چیست؟
